Dacia Logan facelift – lansare mondială

Autor: Cosmin Iordache 01 iul. 2008 Prezentări

Dacia Logan facelift - plus 4 cmCei 4 centimetri în plus plasează modelul mai mult spre segmentul C, lăsând locul lui Sandero în cel B. Exprimate în cifre, noile valori înseamnă 4,29 metri lungime şi 1,74 lăţime. Creşterea dimensiunilor se resimte în interior, acolo unde spaţiul, destul de generos şi până acum, devine atu-ul principal în raport cu concurenţa directă a acestui model. Portbagajul are o capacitate de 510 litri, dar multele bagaje pot fi "înghiţite" doar în porţii moderate, gura de încărcare fiind la fel (de deficitar) dimensionată.

Dacia Logan facelift - mai siguraModelul se doreşte a fi şi mai sigur, preluând elementele de siguranţă din gama Renault şi oferind în plus sistemul de asistenţă la frânarea de urgenţă. La testele anterioare EURO N-CAP, o zonă sensibilă pentru pasageri a fost cea inferioară a picioarelor, prin urmare Dacia a confecţionat din polipropilenă, cu structură de tip fagure, elementele cu care membrele pasagerilor ar putea intra în contact. Airbag-urile frontale dispun de un orificiu de reglare a presiunii în cazul activării acestora.

Dacia Logan facelift - aceleasi motorizariMotorizările rămân aceleaşi, binecunoscutele 1.4 MPI, 1.6 MPI şi 1.6 16v şi 1.5 dCi. Oficialii Dacia au anunţat că preţurile vor fi aceleaşi, dar nu au detaliat în funcţie de nivel de echipare cum vor influenţa opţionalele costul final. Pentru Dacia Logan facelift se oferă o garanţie de 3 ani sau 100.000 km. Modelul poate fi comandat încă de pe acum. Modelul Dacia Logan MCV facelift va fi lansat într-un viitor apropiat, dar reprezentanţii Dacia nu au divulgat data, dorind să păstreze surpriza.

Până în prezent s-au vândut în lume mai bine de jumătate de milion de exemplare Dacia Logan sedan, constructorul din Mioveni sperând să îşi asigure succesul şi în viitor cu faceliftul realizat după patru ani de carieră furctuoasă.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide