Alina pe Ford Mustang

Mi-as fi dorit sa imi ofer libertatea de a “delira” pe baza acestui Mustang GT, dar mai corect cred ca este sa aflam povestea masinii de la Alex, proprietarul masinii...

Mi-as fi dorit sa imi ofer libertatea de a “delira” pe baza acestui Mustang GT, dar mai corect cred ca este sa aflam povestea masinii de la Alex, proprietarul masinii...

De ce Mustang?
Mustang pentru ca speram sa scap de problemele avute cu masinile europene, pentru ideea de muscle-car, pentru formele ce imbina perfect, dupa parerea mea, trecutul cu prezentul si nu in ultimul rand pentru 4.600 cmc si 300 CP trimisi catre rotile din spate!

Ce alte variante ai luat in calcul la inceput?
Prima varianta a fost MUSTANG GT negru, iar a doua a fost MUSTANG GT gri inchis! Nu-mi pare rau ca nu au fost luate in calcul si alte variante.

Cum l-ai luat?
Cu asta ma ocup prin DINMAR LEASING: import masini din SUA, pentru care ofer si leasing. In martie 2005, m-am ocupat serios cu cautarea cat mai multor date despre masina pe diverse forum-uri din SUA si in scurt timp am gasit intr-un showroom si masina: era neagra cu interior rosu si cutie de viteze manuala, iar la inceputul lunii august a ajuns in Romania.

Ce te-a determinat s-o modifici?
Exteriorul, in primul rand, am vrut sa-l modific, pentru ca imi place foarte mult ideea de tuning; in al doilea rand, pentru ca nici o masina dintre cele pe care le-am avut nu a ramas nemodificata; iar in al treilea rand pentru multitudinea de variante, piese si subansamble oferite de piata din SUA. Motorul este si va fi radical modificat, pentru ca unei masini care poate concura la frumusete cu modele precum Alina Gheorghe nu poti sa-i lasi motorul intact, chiar daca acesta are 300 CP, 5,3 secunde 0-100 km/h si 13,8 secunde ? mila.

Ce tuneri ai luat in calcul cand te-ai hotarat sa-l modifici?
Pentru exterior am cautat timp de 2 luni pe internet si am decis intr-un final sa optez pentru firma 3dcarbon, care produce kitul exterior montat pe masina mea si poarta numele de BOY RACER. Recunosc ca si numele a contat destul de mult in alegerea finala. Motorul am avut ceva tentative de a-l modifica aici, in Romania, insa ma bucur ca nu am mers atat de departe, pentru ca in momentul de fata consider ca nu exista o firma de tuning specializata pe partea de motoare in care sa am incredere ca totul iese perfect. Din pacate, deocamdata, la noi in tara, ca sa se ridice termenul de TUNING, trebuie sa existe “cobai” care sa-si sacrifice masinile in scopul de a ajuta un anumit tuner sa inteleaga ce a gresit!!!

De curand am luat legatura cu un renumit tuner de FORD MUSTANG de peste Ocean pentru a pune la punct un kit pentru cresterea performantelor motorului care sa se potriveasca perfect pe masina mea si care doar sa se monteze aici in tara!

Cat te-au costat modificarile?
Momentan am bagat aproximativ 13.000 de euro, din care doar 1.500 pentru sistemul NITRO, iar restul pentru exterior (vopsea alb perlat, jante Antera 20”, Lambo Doors, kit exterior). Mai sunt de investit cifre cu trei zero-uri pentru ca masina sa ajunga la performantele dorite de mine.

Unde ai vopsit-o?
Masina a fost modificata de MAFF RACING, tuner renumit pentru calitatea serviciilor – de vopsitorie in special, dar nu numai. Imi face placere sa stiu ca masina mea face parte dintre proiectele pe care le-a materializat, caci pe lista se afla marci precum Porsche, BMW, Bentley si altele.

Am inteles ca faci parte dintr-un club?
Sunt inscris intr-un club de racing, MIDNIGHT RACERS, si sunt madru de asta, pentru ca este ca o a doua familie. Ma simt foarte bine sa am cu cine discuta despre subiectul cel mai placut mie, MOTORSPORT. Este o experienta de viata unica, pe care nu ai unde sa o traiesti decat intr-un club plin cu oameni de calitate. Cu aceasta ocazie ii salut pe toti membrii MR si le urez ca anul 2007 sa le aduca tot ce si-au propus! Cine este interesat de activitatile clubului nostru o poate face pe internet la adresa www.midnightracers.ro

Ce ai dori dupa Mustang?
Subaru Impreza WRX Sti, insa l-as dori pe langa Mustang, nu in schimbul lui, sunt doua masini complet diferite!

Making Offffffffffffffffff!!!

Am plecat de la redactie spre Autovit, mai exact spre AutoTest, locul unde iti poti diagnostica perfect masina si unde ne propusesem si noi sa luam pulsul celor doua frumuseti. Pana la inceperea sesiunii foto a trebuit sa inhalam vreo 3 tone de fum de la un Passat care se chinuia sa isi descopere poneii de sub capota. In cele din urma a renuntat cand a sosit Mustangul pentru ca nu mai avea pe cine impresiona. Atmosfera s-a aerisit, baietii de la AutoTest au parasit in masa posturile de lucru si au inceput sa faca febra la muschii oculari...erau atatea zone pe care se impunea o focalizare cat mai exacta... Singurul care a suferit cu adevarat a fost Dragos Cristescu, fotograful nostru, care lupta cu o raceala infernala care in cele din urma l-a rapus. Altfel nu vad de ce nu am fi continuat sesiunea foto pana dimineata. Singurul regret ar fi ca nu am aflat care sunt performantele ambelor modele, Mustangul se lauda cu 300 CP si ceva la roata. Alinuta oare cat are la toc? Si sa nu va imaginati ca o astfel de sesiune foto este un privilegiu, singurul care se bucura cu adevarat de imagine este fotograful. Restul alearga prin jur pentru a fi totul OK.