Pasiunea excesivă pentru maşini intersectează, în punctul senzualităţii absolute, slăbiciunea firească pentru femei exotice.

Aminata şi BMW Aminata şi BMW

Atunci cînd străbaţi Mihai Bravu, nu uita să caşti ochii prin parcările de pe marginea bulevardului, în speranţa că vei observa cel mai tare BMW preparat din România, la dreapta căruia ţi-o vei putea imagina pe Aminata – superba mulatră care le-a purtat sîmbetele lui Cabral şi mai multor curtezani din sectorul monden. Obiectul, neidentificat la prima vedere, îi aparţine fotografului nostru Dragoş Cristescu. Îl are de patru ani, de pe cînd maşina împlinea deja 14 ani de la data fabricaţiei.


Şeptarul BMW a petrecut doi ani în atelierul de tuning intensiv. Întîi de toate, Dragoş şi-a pus amprenta artistică pe caroserie, adusă la standardele unui M3 E30 – aşa-numitul “Lup în blană de oaie”. Aripile faţă-spate, din fibră de sticlă acoperită cu un strat fin de carbon (0,2 mm), au fost evazate pentru a îmbrăca punţile lăţite cu 10 cm, respectiv 26 cm. Aspectul de coupe este nuanţat prin absenţa mînerelor la uşile spate. Accesul în jumătatea inferioară a habitaclului se poate face doar cu acordul posesorului. În cazul de faţă, însă, nici măcar Dragoş, un critic exigent al formelor frumoase, nu ar fi putut interzice îmbarcarea graţiei cafenii.

Printre componentele comandate atît din ţară, cît şi din străinătate, se numără ambele spoilere unice, croite pe dimensiunile aripilor XXL. Blocurile optice sînt, de asemenea, o raritate şi au în componenţă becuri cu xenon pe faza scurtă şi pe proiectoarele din spoiler. Toată minunea este acoperită cu cinci straturi de vopsea neagră mată, folosită în garajele avioanelor Bundeswehr. Textura dură coincide cu a unei foi de şmirghel şi este principalul motiv pentru care trecătorii confundă maşina cu un Stealth.

Mişcarea gigantului este asigurată de un propulsor M5 Nürburgring Edition de 3.800 cmc, 350 CP şi 410 Nm/5.800 RPM. Aminata a fost atrasă în special de tobele finale, orientate spre exterior prin fantele laterale din spoilerul spate – de altfel, singurele elemente din inox prezente. Pe jantele PBS Le Mans sînt montate pneuri de 245/45 R17, respectiv 275/35 R17.

Investiţia lui Dragoş a fost mai mult de ordin pasional, chiar dacă suma netă a customizării s-a situat undeva în jurul a 12.000 de euro, plus cei 4.000 achitaţi iniţial. Acum, la final de muncă asiduă, fotograful nostru ar ceda-o pe companioana Aminatei din acest pictorial în schimbul a 40.000 de euro, dar numai pentru a o lua de la capăt, pe calapodul unui Morgan.