Crina Semciuc şi Nissan 350Z

Crina Semciuc – Olivia Maier în serialul „Cu un pas înainte” - confirmă continuitatea unei tradiţii ancestrale – aceea a samurailor – într-un duet cu Nissan 350Z MAC Audio hipersonorizat.

Dintre coupe-urile ultrasportive, japonezul Nissan 350Z se aşază perfect pe fundalul istoric al creatorilor săi. Precum tăişul necruţător al unei katana, 350Z contorizează 100 km/h în doar 5,9 secunde (V6, 3.500 cmc, 280CP). Dar nu propulsorul îl face pe Nissan în cazul de faţă. Acum vorbim despre un aspect bestial consolidat de corespondenţa cromatică dintre negru, roşu, portocaliu şi argintiu.

Designul suplimentar care conţine aceste nuanţe urcă în grad agresivitatea de sub capotă şi transmite posesorului maşinii avertismente vizuale în legătură cu comportamentul ei violent. Spoilerul din faţă se implică şi el la capitolul “forţă brută”, printr-un tratament al tunerului american Top Secret. Corespondentul dorsal a fost croit pe cele două tobe de eşapament paralele cu diametrul de 10 cm.

Ameninţarea pe care sportivul Nissan o lansează în trafic se amplifică graţie jantelor Oxigin Lexor de 8,5x20” (faţă) şi 11,5x20” (spate). Singurele pneuri demne de acest 350Z par a fi Pirelli PZERO NERO (235/30 R20, respectiv 305/25 R 20). În spatele roţilor, frînele Brembo garantează cu propriul renume sistemul de siguranţă activă, iar sportivitatea excesivă este dată, în ultimă instanţă, de suspensiile KW. La interior, Alcantara face legea oriîncotro priveşti, de la uşi şi planşă de bord, pînă la plafon şi la scaunele Recaro Poleposition.

Restul este copleşit de aluminiu, prezent îndeosebi în componenţa pedalierului. Diferenţa majoră dintre un coupe de serie Nissan 350Z şi versiunea Mac Audio o reprezintă în habitaclu absenţa scaunelor din spate în beneficiul unei instalaţii de sunet compuse din două difuzoare de bas MAX Audio Super 2.16 poziţionate central, din alte trei de medii-joase în completarea primelor, din două amplificatoare individuale a cîte 1.000 W (MAC Audio Fearless One) şi din două subwoofere de cîte 12” (MAC Audio Maximus Reference).

Sunetul devine aproape insuportabil odată cu intrarea în scenă a cabinetului de bas (35.000 cmc). Divertismentul audio-video poate fi controlat prin intermediul unităţii centrale Kenwood DDX 6029 cu display rabatabil. Alte ecrane LCD (7”) sînt poziţionate în uşi, printre cele 72 de leduri roşii escamotate, care luminează o singură portieră. Nissan 350Z by MAC Audio contravine oricărei norme de poluare fonică, astfel încît funcţionarea sa integrală nu este posibilă decît în propriul apartament, dar unul fără geamuri, cel puţin. Maşina a fost “acţionată” în licitaţie şi numai după ce se va face cunoscută la nivel mondial va deveni proprietatea unui meloman cu timpane de fier.