Pictorial Miss Playboy 2006 si motoarele

Acolo, departe, unde ar dori sa se afle o mare parte dintre noi, este un veritabil mod de viata.

Pentru ca am inceput prin a vorbi de moduri sau stiluri de viata, spuneti-le cum doriti, hai sa enumeram macar doua venite de peste Ocean. Unul este Playboy, iar sloganul acestuia, “Traieste-ti viata”, rezuma extrem de bine universul sau plin de senzualitate, de provocare, de mister si de multe altele pe care intr-o societate de consum le consideram delicatese tabu. Un alt stil de viata este Harley Davidson, care prezinta unele asemanari cu stilul Playboy, dar a avut de suferit ca imagine din cauza unor regizori si a unor vinatori de audienta. Harley Davidson nu inseamna masculi burtosi si slinosi, lanturi, bere si baruri devastate. Fiecare stil are farmecul lui, iar ProMotor si-a propus sa va arate cum este sa degusti aceste doua lumi atit de diferite, dar care au un canal de comunicare comun: frumosul, eleganta, artisticul, creatia...

Playboy a fost reprezentat in acest mic exercitiu cultural de Roxana Ungureanu, Miss Playboy Romania 2006. Cit despre Harley Davidson, am apelat la baietii de la Visual Impact Services, despre care cred ca sint cei mai buni din Romania cind vine vorba de V-Twin (probabil ca de aceea isi spun Daytona Twins). Daca te apuci sa cauti Daytona Twins pe Google, vei gasi aproximativ un milion de rezultate, dar in capul paginii se vor afla baietii din strada Tabacarilor 14.

Initial, am crezut ca va fi o sesiune foto extrem de usoara, cine putea concura cu Roxana, totul in jur ar fi fost doar decor. Dar nu a fost sa fie asa, pentru ca la Daytona Twins motocicleta nu este o simpla gramada de fiare care au singurul scop de a te transporta in trafic. Motocicletele au suflet, au o poveste si au nume: Flyer, Pimp Daddy, Nemessis, Hard Core II si Accomplice. Acum imi voi cere scuze pentru ignoranta si pentru vina de a nu fi spus ca mai presus de Harley Davidson exista un Custom Culture, fenomen care incepe sa respire si la noi in tara. Iar unul dintre numele grele ale acestui peisaj este Custom Chrome. Desigur, la rece, regretam ca motocicletele sunt asa de putin expuse in aceste pagini, dar avem nevoie de intelegere, atunci atmosfera era extrem de incinsa, la un singur grad de punctul de topire, pentru ca Roxana Ungureanu masoara 89-59-89. Daca in legatura cu Miss Playboy nu putem face evaluari, ea fiind nepretuita, motocicletele construite de Daytona Twins valoreaza intre 17.000 si 30.000 de euro plus TVA.

Accomplice
Are la baza un cadru Santee Single Downtube pe care s-a montat un V-Twin de 2.030 cmc. Aripa fata este un Steeler, iar cea spate, de 28 cm latime, se numeste Wide Milwaukee Iron. Rezervorul de benzina e unul custom, deci nu are nimic in comun cu cel de serie H-D, iar ghidonul este un Santee Drag Bars. Comenzile avansate se numesc Supreme Legends USA. Roata fata este de 21 de inci, in timp ce pe spate avem 18x8,50 si o janta cu 60 de spite. Sa nu uit de cutia de viteze cu sase trepte.

Hard Core II
Este construit in jurul unui cadru asemanator cu cel de la Accomplice, tot un Santee Single Downtube. Propulsorul de 110 c.i. sau 1.800 cmc este furnizat de RevTech si e cuplat la o cutie de viteze cu 6 trepte. Cine arunca o privire pe fisa tehnica a lui Hard Core II poate confunda aceasta motocicleta cu cea de mai sus, dar, luata in detaliu, ea este total diferita. Trebuie sa va mai spun ca motocicleta este incaltata cu pneuri Avon fata (80/90x21) si spate (200x18).

Nemesis
Este echipat tot cu un propulsor RevTech, dar de 1.600 cmc. Cadrul e un Santee Down & Dirty 3, pe el fiind montata o aripa spate Strutless, un rezervor de benzina dintr-o singura bucata, comenzi avansate Supreme Legends USA, plus o cutie de viteze cu cinci trepte.

Acestea sunt trei dintre creatiile celor de la Daytona Twins. Ar mai trebui mentionat un Pimp Daddy echipat cu propulsor V-Twin de 1.450 cmc, dar nu doresc sa intru in detalii pentru a nu dezvolta o relatie... incestuoasa. Una dintre motocicletele cele mai spectacoloase realizate de baietii din strada Tabacarilor este Flyer. Are la baza un cadru Santee Single Downtube modificat, un propulsor S&S de 1.550 cmc si, pentru pasionatii de extrem, o roata fata de 23 de inci. Si am auzit ca Flyer, asa cum exista acum, nu ar fi versiunea finala, dar faceti-va ca nu stiti asta de la mine, pentru ca s-ar putea sa fiu “ciufulit” daca aud de asta baietii de la Daytona Twins. In orice caz, un lucru este cert: daca pe Roxana nu o puteti avea, una dintre motocicletele astea – sau oricare alta – pot fi ale dumneavoastra. Fie ca vorbim de modele de serie Ducati, Moto Guzzi sau Harley Davidson, ori de un delir al creativitatii semnat Custom Chrome, ori, de ce nu, de Daytona Twins. Asa au ajuns ca in 2006 sa lanseze Kustom Kulture, cultura lucrului la comanda aplicat ca mentalitate atit motocicletelor, cit si accesoriilor. Sub sloganul “Kustomize your life”, oricine poate avea motocicleta sau look-ul dorit, iar acest univers nu se opreste aici.