Rosse Marie si Honda-Hornet: CUPLUL unei veri fierbinţi - GALERIE FOTO

Două modele care s-au luptat pe parcursul sesiunii foto să se eclipseze reciproc.

Rosse Marie si Honda-Hornet: CUPLUL unei veri fierbinţi - GALERIE FOTO Rosse Marie si Honda-Hornet: CUPLUL unei veri fierbinţi - GALERIE FOTO

Arbitru în ring a fost domnul fotograf Dragoş Cristescu, care a reuşit performanţa de a supraveghea îndeaproape luptele corp la corp, dar şi să trimită rivalele în colţuri atunci cînd lucrurile se încingeau. Rosse-Marie a avut de partea ei avantajul înălţimii de 1,73 metri, reuşind să-şi privească rivala de sus. În acest duel al orgoliilor, domniţa a plusat cu un bust de 88 cm şi un şold de 90 cm.

Dar nici despre Hornet nu pot spune că a stat cuminte. Şi-a expus cei patru cilindri de 599 cmc care “scuipă” 101 CP la 12.000 rpm şi un cuplu motor de 63,5 Nm obţinut la 10.500 rpm. Asiatica nu a avut nici o jenă în a mărturisi că are 6 viteze, în timp ce de la Rosse-Marie nu am putut afla acest mic, dar important detaliu.

GALERIE FOTO ROSSE-MARIE ŞI HONDA

Făcînd puţin abstracţie de farmecul lui Rosse, trebuie să vă spun că din punct de vedere tehnic lucrurile au evoluat semnificativ, CB600F fiind frate de cruce cu noul CBR600RR. Vom regăsi “între picioarele” lui Rosse-Marie acelaşi propulsor, dar setat pentru a oferi mai multă “vigoare” începînd de la regimuri medii. În acelaşi timp greutatea s-a micşorat, minusul de kilograme datorîndu-se în mare propulsorului, cu 5 kg mai uşor decît cel anterior. Reduceri în greutate generează şi noul cadru. S-a obţinut astfel o optimizare a raportului putere/greutate. Totodată s-a căutat comasarea pieselor şi subansamblelor grele cît mai aproape de centrul de greutate al motocicletei, pentru a se obţine o manevrabilitate sporită. Şi sistemul de evacuare, inspirat din Moto-GP, a suferit modificări, respectînd acelaşi principiu al reducerii greutăţii.

CB600F Hornet se poate lăuda acum cu o nouă generaţie de ABS, menită a spori securitatea la ghidon; este un sistem care lucrează cu un set de discuri faţă de 296 mm şi un monodisc spate de 240 mm. Cel puţin atunci cînd vine vorba de motociclete, trebuie să te opreşti în siguranţă; cît priveşte viaţa, în general fiecare cu limitele sale.

Din punctul de vedere al designului, Hornet marchează o ruptură în renumita serie a producătorului japonez. Pînă acum era vorba despre un naked în cea mai pură accepţiune a termenului. Începînd cu acest model, naked s-a transformat într-un naked-streetfighter, fapt ce îi poate satisface pe unii, dar nu pe toată lumea. Apropo, noul design al lui CB 600 F Hornet se numeşte High Impact Design, HID.

Aş mai avea de adăugat că o Honda Hornet vă poate face remarcat pentru 7.999 euro, iar dacă doriţi şi ABS, mai adăugaţi 476 euro. Rosse-Marie este nepreţuită.