Monte Carlo Rallye – abandon Tempestini

Aventura echipajului Napoca Rally Academy, Tempesta/Dorin Pulpea, în Raliul Monte Carlo s-a sfârşit abrupt, în ultima zi a competiţiei, cu patru probe înainte de final.

Monte Carlo Rallye – abandon Tempestini Monte Carlo Rallye – abandon Tempestini

Pespeciala de deschidere a zilei de vineri, PS9, la patru kilometridupă start, ceva a cedat în sistemul de alimentare cu combustibilal Peugeotului 207 S 2000 şi cei doi au fost nevoiţi să tragă pedreapta. Abandonul este cu atât mai frustrant cu câtechipajul Napoca Rally Academy se află pe locul 22 în clasamentulgeneral după ce, în după-amiaza zilei precedente, reuşiseră, cuajutorul mecanicilor, să surmonteze o situaţie similară, au primitşi o penalizare de 10 secunde pentru că au întârziat un minut înpunctul de control orar, apoi s-au şi răsucit de două ori pe ultimaprobă a serii de joi, probă în coborâre şi acoperită de zăpada pecare au parcurs-o cu pneuri nepotrivite. Totul a fost însăîn zadar, căci în chiar ultima zi a raliului, Tempestă şi Dorin autrebuit să se declare învinşi înainte de limită. "Totul aînceput bine astăzi, prima secţiune a probei era foarte rapidă,ne-am intrat repede în ritm, dar, la doar doi kilometri de lastart, maşina a început să dea rateuri. Am retrogradat o treaptă,maşina a pocnit tare, după care am rămas fără putere aproapecomplet. În cele din urmă am tras pe dreapta, am sunat la service,dar, spre deosebire de ieri, nu am mai putut porni orice amîncercat. Dezamăgirea este mare, mai ales că ieri am depăşit toateproblemele. Nu am abandonat nici când s-a stricat maşină, nu amabandonat nici apoi, pe acea probă dificilă acoperită de gheaţă şizăpada pe care nu am avut cauciucuri cu cuie, aşa că ne vedeam dejala Monte Carlo, la finish. A fost, totuşi, o experienţăexcepţională, din care am învăţat enorm. Dar, din păcate nu amajuns la sfârşit şi acest lucru strică toată povestea", a declaratTempesta imediat după abandon.

Pilotul Napoca Rally Academy ratează astfel obiectivul pe careşi l-a stabilit la plecarea din Cluj şi de care era atât deaproape: parcurgerea celebrei Col de Turini la lumina farurilor."Amabandonat pe ultima probă înainte de Col de Turini, nu mi-amîndeplinit visul. Dar asta înseamnă doar că trebuie să măvin o data", a încheiat, optimist, Tempesta.