WRC Rally Mexic

Sebastien Loeb a dominat a doua etapă din WRC 2011, obţinând prima victorie pentru noul model Citroen DS3.

WRC Rally Mexic WRC Rally Mexic

Sebastien Loeb a obţinut a cincea victorie consecutivăîn Raliul Mexicului. Loeb a fost implicat în lupta pentru primulloc cu coechipierul său, Sebastien Ogier, dar acesta aveasă abandoneze în ultima zi de concurs în urma unei ieşiri în decor.Ogier se afla în acel moment pe primul loc în clasament şi forţapentru a se menţine în faţa lui Loeb. Deşi iniţial Loeb a condus,lucrurile s-au schimbat la jumătatea zilei de sâmbătă cândfrancezul a primit o penalizare de 50 de secunde după ce a luatstartul cu întârziere pe una din probe. Întârzierea a fost cauzatăde o problemă tehnică la schimbătorul de viteze. Acesta se blocaseîn treapta a treia iar Loeb a fost nevoit să îl repare rapidînainte de start.

Mikko Hirvonen

Abandonul lui Ogier din ultima zi avea să îl lase peLoeb fără rival în drumul său spre victorie. Cele douăDS3-uri oficiale au fost în altă dimensiune faţă de restulconcurenţei. Cel mai bine clasat Ford a fost cel pilotat de MikkoHirvonen. Finlandezul a fost primul pe drum vineri şi a curăţatdrumul pentru echipajele mai bine plasate la start. La final, Mikkoa terminat pe locul doi la peste un minut şi jumătate de SebastienLoeb. Hirvonen a reuşit să câştige şi Power Stage-ul, ultima probădin raliu unde se alocă puncte primilor trei clasaţi. Podiumulraliului a fost completat de Jari-Matti Latvala de la Ford.

Petter Solberg a făcut din nou un raliu bun în ciuda unorprobleme tehnice, norvegianul reuşind să termine pe loculpatru.

Petter Solberg

Raliul Mexicului a a marcat şi revenirea rusului Evgeny Novikovîn WRC. De data aceasta la volanului unui Ford Fiesta de la echipaStobart şi avândul alături pe celebrul Stephane Prevot. Rusul aveasă abandoneze cu probleme la motor. Kimi Raikkonen nu a luatstartul în Mexic, el având un program redus cu noua sa echipă.