Opel Corsa facelift

Autor: Dragoş Băltăţeanu 11 mart. 2010 Test in premiera

Varianta cu trei uşi arata cel mai dinamicOpel Corsa a
atins jumătatea vieţii.
Este acum un model matur, extrem
de apreciat de fanii mărcii şi un concurent de temut în clasa mică.
La lansare a uimit cu look-ul îndrăzneţ ce renunţa la liniile
cuminţi în favoarea unui design atrăgător. A fost unul din primele
modele germane care a îndrăznit să arate şi bine. Actuala
generaţie s-a vândut în 1,4 milioane de exemplare iar toate
generaţiile la un loc cumulează 11 milioane de exemplare vândute în
întreaga lume.

Astăzi la patru ani de la lansare, Corsa se prezintă
într-o formulă nouă
. La prima vedere nu pare nimic
schimbat însă inginerii germani ne-au asigurat că noua Corsa a
suferit o serie de modificări tehnice importante faţă de modelul
anterior. Cele mai importante modificări au fost aduse gamei de
motoare şi sistemului de direcţie.

Motorul turbodiesel 1.3 CDTI oferă acum 95 CP în loc de
75 CP
. Cuplul motor a crescut şi el de la 170 Nm la 190
Nm. Acest motor echipează modelul Corsa ecoFLEX şi reuşeşte
performanţa de a emite doar 98 g CO2/ km fără a folosi un sistem
start/stop.
Performanţele îmbunătăţite au fost obţinute
prin folosirea unei turbine cu geometrie variabilă. Filtrul de
particule este şi el dotare standart pentru această motorizare.

Motorul 1.7 CDTI satisface acum normele Euro 5. Puterea
a fost mărită la 130 CP de la 125 CP iar cuplul motor atinge acum
300 Nm în loc de 280 Nm. Pentru acest motor, constructorul anunţă
un consum mediu de carburant de 4,5 l/km.

Vizual noua Corsa este identica cu cea vecheMotorizările
pe benzină au primit şi ele îmbunătăţiri. Propulsorul de bază de un
litru cu trei cilindri dezvoltă acum 65 CP în loc de 60 CP. Motorul
1.2 a câştigat tot cinci cai putere dezvoltând acum 85 CP iar cel
de 1.4 dezvoltă acum 100 CP faţă de 90 CP. Versiunea de top OPC
rămâne cu motorul 1.6 turbo de 192 CP.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide