12.000 de euro. De ce? Pentru că meriţi

Test ProMotor cu Micra

12.000 de euro. De ce? Pentru că meriţi 12.000 de euro. De ce? Pentru că meriţi

12.000 de euro. De ce? De euro!!! Preţ de start. Aha ... şi în banii ăştia primesc ... primeşti tot! Pentru clasa asta mică, primeşti ce-ţi dă şi un A1. Un Audi premium. Probail că d’asta ajungi şi cu preţul la o aruncătură de băţ de Audi. La început nu am înţeles sensul noului Micra. Superb pe afară, dar de ce atât de scump? Pentru că înăuntru e cu totul alt nivel. Nu cel de maşinuţă de oraş pe care arunci nişte plastice căscate cu “greieri în torpedou”. Nu e maşina de frecuş de ‘colo-‘colo şi de spălat superficial la 20 de lei interior-exterior. Te ataşezi de noua Micra şi o vezi ca pe o maşină serioadă.

În primul rând, a ieşit de mult din clasa mini în care ne obişnuise de la naştere (1982, 3.78 m la naştere). A cincea generaţie pare ditamai maşina şi e semnificativ mai mare (4 metri), astfel că poţi pleca liniştit la drum cu ea. Încercăm să forţăm şi un bebe, mai greu cu căruciorul. Dar în scoica lui în spate, are loc liniştit. Şi cel sau cea din faţă-dreapta. Apoi, ziceam că nu e maşina aia de aici până aici, pe treabă, specifică flotelor corporatiste zgârcite. Are materiale pe ea de nu ne-a venit să credem şi să ne explicăm de ce. De ce atât de arătoase, bine-legate, frumoase şi chiar spectaculoase.

Totul arată mult prea bine pentru clasa asta, pentru nevoia unei maşini de oraş. Stop! Nu mai consideri de azi Micra doar maşină de oraş. E next level în tot ceea ce-ţi oferă şi în exploatare. Iar cine a desenat bordul, volanul şi tot ce e în jur a fost foarte echilibrat cu gustul. Fin, elegant, fix ce-ţi trebuie ca să te simţi excelent. Bun cu finisajele şi confortul, are 10 de la noi. Mergem în pagina următoare a testului la calităţile în mişcare.

TEST MICRA, DOTĂRI ŞI PREŢ (GALERIE FOTO)

Citeşte mai departe în pagina următoare »