Am condus MINI Countryman Cooper S în România

Cu un nume inspirat din istoria mărcii, Countryman este al patrulea model din gama MINI. Oferă patru portiere, tracţiune integrală şi acelaşi appeal specific mărcii britanice.

Am condus MINI Countryman Cooper S în România Am condus MINI Countryman Cooper S în România

MINI a făcut mereu maşini mici. Până acum. Pentru cănoul MINI Countryman nu mai este o maşină foarte mică.Rivalizează practic cam cu orice compactă de pe piaţă dar targetulacestui model este altul. MINI Countryman se adresează clienţiloratraşi de imaginea de marcă MINI dar care considerau modelul clasicprea mic, iar Clubman-ul prea urât. Aşa că au reînviat modelulCountryman. Este un MINI Maxi ce oferă patru portiere şi dacădorim, chiar şi tracţiune integrală. Multă lume îl consideră un felde mini SUV. În realitate, nu e chiar aşa. Este cel mai practicMINI construit vreodată şi, după reacţiile pe care le-am stârnit întrafic, va face furori mai ales prin clientele mărcii.

Un MINI unde poţi să pui scaunul de copil fără să te cocoşezipeste spătarul rabat al scaunului din faţă, un MINI unde chiar aiportbagaj, un MINI care oferă confortul psihologic al tracţiuniiintegrale în minunatele noastre ierni bucureştene. Pare prea frumossă fie adevărat. Iar gama de motorizări satisface orice pasionat almărcii. De la One la Cooper S plus versiuni diesel. Dar revenimrepede pe pământ când privim lista de preţuri Ca orice MINI şiacest model îşi vinde scump pielea. Sau tabla. Preţurilesunt mari, dar acest lucru este bine ştiut de clienţiimărcii.

Citeşte mai departe în pagina următoare »