Am condus SEAT Ibiza ST

Cel mai mic model din gama SEAT a primit acum o versiune break. Se numeşte ST, în ciuda altori mărci care folosesc acest acronim pentru versiunile sportive.

Am condus SEAT Ibiza ST Am condus SEAT Ibiza ST

SEAT a introdus un break pe cel mai mic model al gameisale de modele. Nu este o premieră în istoria mărcii,Ibiza de acum două generaţii având în ofertă un model break,botezat Vario.

Trendul maşinilor de clasă mică break a apărut în vestulEuropei, unde acest gen de caroserie este extrem de apreciat.Astfel, constructorii francezi au fost primii care au dat tonul cumodele Peugeot 207 SW sau Renault Clio Estate. Germanii au fost maireţinuţi în acest domeniu deşi şi ei apreciază un break bun. Îngrupul VAG avem însă de ceva vreme Fabia Combi iar mai nou acestsimpatic SEAT Ibiza ST.

biza ST completează gama celui mai mic model alfabricantului spaniol. Pe lângă caroseria clasicăhatchback în trei sau cinci portiere, putem alege acum şi versiuneaST. Este un break foarte compact ce are puţin peste patru metrilungime. Este gândit pentru o familie tânără şi practică ce arenevoie de o maşină mai ales pentru mediul urban. Vizual, esteperfect integrată în linia de design a modelului Ibiza. Faţa esteidentică, iar partea din spate respectă liniile fluide alemodelului. Personal, găsesc linia modelului ST chiar maiatrăgătoare decât cea a versiunii hatchback.

Citeşte mai departe în pagina următoare »