Am testat G 63 AMG facelift – cel mai puternic off-roader

Autor: Andrei Nan 01 iun. 2012 Test drive

Dacă la exterior vedem doar modificări discrete, interiorul este complet regândit şi aici nu ne referim la liniile bordului ci pur şi simplu la intrumentele acestuia. Dimensional, bordul este specific G-ului, adică acesta are o lăţime redusă cu multe linii drepte, păstrându-se un aer spartan. Dacă privim o clipă bordul, observăm cu uşurinţă că au fost montate noi comenzi, generos dimensionate şi ergonomic poziţionate . Ca şi noutate pentru G-Class este prezenţa sistemului infotainment COMAND Online (standard pe toate versiunile) din care face parte un ecran TFT color.

Dacă tot am ajuns la COMAND Online trebuie menţionat că acest sistem oferă conectivitate la internet, un sistem de navigaţie cu funcţii speciale pentru off-road, conectivitate Bluetooth, şi multe altele. Pe lângă toate acestea COMAND Online mai încorporează şi un DVD changer, precum şi sistemul COMAND Controller. Ca să rezumăm toată această listă lungă de sisteme infotainment putem spune în felul următor: cel de la volan se bucură de plăcerea de a conduce un G-Class atât pe asfalt, cât şi pe teren accidentat, iar restul din maşină se bucură de oferta generoasă a sistemului COMAND…asta dacă nu sunt prea zguduiţi de trecerile peste obstacole sau forţele apărute odată cu negocierea în viteză a virajelor.

Ca totul să fie perfect, sau aproape perfect, întreg habitaclul este „îmbrăcat” în „veşmânt” de sărbătoare. Adică interiorul este garnisit cu piele de cea mai bună calitate şi cu inserţii de carbon, doar vorbim despre o versiune AMG a celebrului off-roader.

Toate ca toate: calitate premium avem, instrumente şi sisteme infotainment avem, dar cu siguranţa cum stăm? Ei bine, inginerii responsabili de capitolul siguranţă au introdus sisteme precum DISTRONIC PLUS, adică un sistem avansat de Cruize Control care frânează maşina dacă în faţa acesteia rulează un alt vehicul cu o viteză inferioară G-ului. Pe lângă acest DISTRONIC PLUS se mai poate comanda şi Blind Spot Assist, un sistem foarte util atunci când dorim să schimbăm banda de rulare. Sistemul ne avertizează dacă lângă maşină este prezent un alt vehicul,evitându-se, în mod evident, un impact la schimbarea benzi de rulare. Un alt sistem este „ajutorul” la parcare sau PARKTRONIC, sistem prevăzut şi cu cameră video. Una din noutăţi este reprezentată şi de noul sistem ESP care acum este prevăzut şi cu sistem de stabilitate a rulotei şi funcţie HOLD.

Pagini: 1 2 3

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide