Am testat la ProMotor maşina din reclama cu tipul care pare director, dar e cel mai cool, de fapt

Test Renault Megane Sedan

Am testat la ProMotor maşina din reclama cu tipul care pare director, dar e cel mai cool, de fapt Am testat la ProMotor maşina din reclama cu tipul care pare director, dar e cel mai cool, de fapt

Când vezi un Megane în faţa ochilor, rar vezi o maşină în trei volume. Cu capotă, trunchi şi portbagaj separat. De obicei ai în minte hatchback-ul. Şi cei mai mulţi cumpărători tind spre acest limbaj de design simplificat. E modern, te întinereşte şi haionul îţi dă impresia unui portbagaj mai voluminos. Mai mult decât atât, Megane s-a consacrat de peste 20 de ani cu forma asta. Înainte a fost Renault 19, predecesorul şi Chamade pentru varianta berlină.

Revenim la 2017, a patra generaţie Megane în 22 de ani de existenţă. Şi la sedan / berlină, cum vreţi s-o numiţi. Maşina pare mult mai mare decât este. Şi este posibil să o confunzi şi cu un Talisman. Are 4.63 m lungime, adică e cu aproape 30 de cm mai mare decât hatchback-ul şi exact cât break-ul. Nu o confunzi cu un Talisman pentru că ar avea dimensiuni apropiate (Talisman-ul e cu 20 de cm mai mare), ci pentru că e mult mai mare decât hatchback-ul.

Informativ, Astra Sedan (model 2012) şi VW Jetta (model 2015) au 4.66 metri lungime, dar le vedem ca modele anterior lansate Megane-ului şi implicit mai jos pe scara evoluţiei tehnologice. În următoarea pagină a testului, vorbim despre design. Galerie foto în ultima pagină. 

Citeşte mai departe în pagina următoare »