Am testat noul Chevrolet Captiva 2.2D 184 CP AWD

Noul Chevrolet Captiva a căzut pe mâinile noastre chiar odată cu venirea zăpezii. Cum s-a descurcat acesta pe şoselele înszăpezite din Bucureşti şi din afară şi ce îmbunătăţiri i-a adus faceliftul, aflaţi în rândurile de mai jos.

Am testat noul Chevrolet Captiva 2.2D 184 CP AWD Am testat noul Chevrolet Captiva 2.2D 184 CP AWD

Noul Chevrolet Captiva arată mult mai bine faţă de generaţia precedentă iar acest lucru îl poţi spune mai ales atunci când îl priveşti din faţă. Adoptarea unor blocuri optice mai înguste, înlocuirea grilei cu una de dimensiuni mari şi redesenarea spoilerului într-o manieră sportivă, nu a făcut decât să-l facă şi mai agresiv.

Alte detalii care aduc un aer proaspăt, sunt fantele de aer din lateral, semnalizatoarele integrate în oglinzile retrovizoare şi capota ascuţită a motorului.

Dacă nu am lua în considerare aspectul stopurilor care a suferit modificări, am putea spune că spatele nu s-a modificat aproape deloc. Însă, per total, facelift-ul adus noului Chevrolet Captiva îl fac să arate mai dinamic şi mutl agresiv decât vechea generaţie.

Interiorul se prezintă cu câtvea îmbunătăţiri la nivelul calităţii materialelor, ergonomiei şi confortului. Plasticele au rămas la fel de tari, însă finisarea este mult mai bună faţă de generaţia anterioară iar textura acestora este una destul de plăcută. Ornamentele din plastic care imită carbonul de pe planşa de bord şi de pe feţele interioare ale uşilor împreună cu inserţiile cu aspect din aluminiu, dau o notă de sportivitate interiorului.

Ecranul tactil de 7 inch, poziţionat în partea superioară a consolei centrale, are o grafică modernă şi poate fi accesat foarte uşor. Acesta poate reda şi imagini de la camera video pentru parcarea cu spatele, oferită opţional. Tabloul de bord a fost înlocuit cu unul nou, vitezometrul şi tahometrul fiind acum separate, iar acest lucru îl face să fie mai lizibil. Aici, contribuind şi lumina albastră, împrumutată de la modelul Cruze.

Noul Chevrolet Captiva nu duce lipsă de spaţii de depozitare, acesta fiind garnisit cu tot felul de locaşuri unde poţi pune pahare şi alte obiecte de mari dimensiuni. S-a renunţat la clasica frână de staţionare cu levier şi s-a trecut la una electro-hidraulică - automată. Astfel s-a creat un spaţiu care joacă rolul un buzunar extrem de generos.

De spaţiul din interior nu se poate plânge nimeni, acesta fiind destul de mare atât pentru pasagerii din faţă cât şi pentru cei din spate. Chiar şi persoanele cu o înălţime peste medie, nu vor întâmpina probleme în ce priveşte spaţiul la cap şi picioare. Cel de-al treilea rând de scaune este destinat mai mult copiilor, însă pot sta şi adulţii, dar nu pe distanţe foarte lungi.

În ce priveşte spaţiul portbgajului, acesta oferă un volum util de 477 litri (valabil cu al treilea rând de scaune rabatat), iar cu bancheta pliată, 1.577 litri.

Citeşte mai departe în pagina următoare »