Mitsubishi Colt Ralliart – test în RO

Autor: Silviu Draganescu 20 feb. 2009 Test drive

Atenţie, e un RalliartAm făcut Lancerul! Wow, ce bine arată! Hai să punem partea frontală şi la viitorul Mitsubishi Colt facelift. Hai…

Şi l-au pus. Încă de la apariţia primelor poze spion, o astfel de mutare părea cel puţin incredibilă şi, mai important, nu foarte bine primită. Era absurd să aplici o soluţie de design luată de la un automobil de clasă compactă spre medie, cu o anumită lăţime, pe un hatchback de clasă mică apropiat de un monovolum.

Noi stopuri spateÎn realitate, însă, te obişnuieşti repede cu noua formă a Coltului. Chiar şi din pozele din galeria aferentă impresia pare să fie diferită de aceea lăsată de pozele oficiale.

În cazul versiunii cu 5 uşi, modificările faţă de vechea generaţie nu se rezumă doar la partea din faţă, ci se extind şi în spatele maşinii, acolo unde stopurile mulate pe montanţii C au fost transformate în două mici pete de culoare situate la o înălţime medie, ce asigură un efect vizual maxim atunci când becurile de frână şi poziţia sunt aprinse concomitent.

Dacă e să vorbim de modelul în 3 uşi, grila faţă şi farurile inspirate de la fratele mai mare Lancer sunt aidoma versiunii cu 5 uşi, în partea din spate modificările principale constând în blocuri optice „afumate”.

Versiunea testată, Ralliart, se deosebeşte de restul gamei prin noile roţi cu jante antracit de 16 inch, carcasele oglinzilor exterioare cromate, o grilă faţă neagră plus o bară ornamentală, cromată şi ea, pe capacul portbagajului. Şi să nu uităm de siglele Ralliart, care ne atenţionează că vorbim de ceva serios.

Nu foarte serios ca în cazul unui Lancer, dar suficient de interesant cât să-ţi atragă atenţia. Ce caută aşa ceva pe o caroserie de tip monovolum?

Şi cum arată oare în interior?

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide