Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart

S-a lăsat mult aşteptat dar Mitsubishi are acum un hothatch adevărat în gamă. Versiunea Ralliart este acum disponibilă şi pentru modelul Sportback.

Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart

Ralliart este numele diviziei sport a constructoruluinipon. Divizia a fost închisă acum ceva vreme din cauza crizei, dardenumirea Ralliart rămâne să desemneze modelele speciale din gamaMitsubishi. Colt-ul Ralliart de 150 CP nu mai estedisponibil aşa că dacă vreţi un Mitsubishi care să poarte acestnume legendar trebuie să vă orientaţi către gama Lancer.

Iar în gama Lancer, Ralliart-ul este disponibil acum în douăversiuni de caroserie: sedan sau sportback. Sportback, adicăhatchback în limbajul Mitsubishi. Acesta din urmă permiteconstructorului japonez să se alăture fabricanţilor ce oferă unhothatch de cel puţin 200 CP din clasa compactă.

Mitsubishi Lancer Sportback Ralliart este o compactă cutracţiune integrală ce oferă 240 CP dezvoltaţi de propulsorul dedoi litri turbo. Transmisia este asigurată de o cutieautomată cu dublu ambreiaj numită TC-SST cu şase trepte. Nu existăopţiune pentru cutie de viteze manuală. Cutia de viteze oferă însăposibilitatea schimbării treptelor şi manual prin intermediullevierului sau a clapetelor de aluminiu amplasate în spatelevolanului. Levierul are plusul în spate, deci tragem de levierpentru a urca o treaptă şi împingem pentru a retrograda. Chiar şiîn modul manual, cutia retrogradează singură atunci când încetinimşi nu acţionăm levierul sau clapeta. Dacă ne-am oprit de tot, cutiatrece singură în treapta întâi. Iar dacă solicităm o treaptă pecare creierul electronic nu o consideră necesară ne vom aleg cu unavertisment sonor iar treapta nu va fi schimbată. Cutia oferă douămoduri de utilizare: normal şi sport. Modul de transmisie a puteriiprin sistemul de tracţiune integrală are şi el trei moduri deutilizare: tarmac, gravel şi snow (asfalt, macadam şi zăpadă).

Citeşte mai departe în pagina următoare »