Test de prim contact – Renault Captur

Autor: Adrian Mihălţianu 01 mai 2013 Test drive

Indiferent din ce unghi te-ai uita la maşină se poate observa cu uşurinţă noua identitate de marcă Renault. Prize de aer frontale generos dimensionate, o încadrare uriaşă a proiectoarelor de ceaţă şi foarte multe muchii rotunjite. În mare, acestea sunt elementele care definesc noul “look” al modelelor Renault.

Direcţia actuală „îmbrăţişată” de un număr din ce în ce mai mare de constructori auto este de personalizare cât mai pronunţată a modelelor. Renault nu putea să nu ţină cont de această „necesitate” dictată în mod evident de către clienţi şi oferă pentru Renault Captur posibilitatea de individualizare a maşinii. Zonele cu pricina se regăsesc atât la exterior, cât şi la interior, oferind astfel clientului o experienţă personalizată completă.

La exterior designerii constructorului francez au oferit clienţilor posibilitatea de a alege două nuanţe de vopsea pentru caroserie şi pentru plafonul maşinii, de a alege culoare care delimitează conturul zonei în care sunt încastrate proiectoarele de ceaţă, de a alege culoarea jantelor.

Pagini: 1 2 3 4

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide