Testat în România: Volvo V60 D3 Geartronic

Nu sunt un fan al break-urilor, despre care cred că trebuie să fie, în primul rând, practice. Volvo V60, însă, mi-a dat peste cap teoria şi m-a făcut, în practică, să îmi doresc un break aşa de frumos.

Testat în România: Volvo V60 D3 Geartronic Testat în România: Volvo V60 D3 Geartronic

Aş putea vorbi în acest articol doar despre designullui Volvo V60. Pe patru pagini. Şitot nu aş termina ce aş avea de spus. Dar de ce să vă consumtimpul, când concluzia este clară: Volvo V60 este cel mai reuşitbreak de clasă medie, din punct de vedere al designuluiexterior.

Volvo V60 este, fara discutie, cel mai reusit break de clasa medie din punct de vedere design

Maşina are o personalitate dinamică greu deegalat. Îmi amintesc de cât de sportiv arăta Alfa Romeo156 SW, însă Volvo V60 aduce un "ceva" în plus. Doar noaptea mi-amdat seama despre ce e vorba: farurile cu micile baghete verticaleşi stopurile profilate pe margini te fac, la orice oră, să îţi daiseama că e un Volvo.

În rest, maşina pare un shooting break luxos, nu foartemare, dar nicidecum compact. Despre SUV-ul Volvo XC60 pot spune că arată foarte sexyprintre concurenţii săi, dar înălţimea îi afectează oarecum linia.V60, în schimb, are o siluetă apropiată de perfecţiune.

Silueta de shooting break. Volvo V60 ar putea fi chiar un coupe-break, fara usile spate

Cred că, dacă s-ar renunţa la portierele din spate,Volvo V60 ar fi un foarte reuşit coupe-break:linie mediană ridicată, suprafaţă vitrată puţin înaltă şi muchiiascendente graţioase, dar şi pline de nerv.

Personal, aş alege o altă culoare pentru maşină, una mai vie,mai caldă, nu negru. Pardon, maşina de test nu e vopsită în negru,ci într-o nuanţă specială, "Ember Black". Un negru cuirizaţii roşiatice, o vopsea perlată cu efecte interesanteîn lumina soarelui. Dar cred că doar femeile vor aprecia laadevărata valoare această culoare.

Volvo V60 afiseaza o puternica personalitate si o imagine de marca proaspata

Nu mi se par necesare ornamentele din aluminiu în parteainferioară a caroseriei, care fac acest V60 să capete o tentă decrossover. Eu unul aş apela, fără să ezit, lapachetul R-Design,foarte reuşit.

Mai trebuie să menţionez că, aproape de fiecare dată înainte dea intra în maşină, mă opream câteva momente să mă uit la maşină. Nupentru a observa eventuale şi nedorite urme de zgârieturi, cipur şi simplu pentru a-i admira liniile. Ceea ce,în mod normal, nu fac în cazul unui break.

Nici interiorul lui Volvo V60 nudezamăgeşte

Stopurile lui Volvo V60 sunt inconfundabile noaptea

Citeşte mai departe în pagina următoare »