Am condus în premieră noul Hyundai ix20

Ce poţi alege dacă nici o maşină din clasa mică nu te satisface? Hyundai ix20 ar fi o alternativă. Este un mic monovolum dar nu mai arată ca o cutie. Şi oferă mai multe avantaje...

Hyundai ix20 este cel mai nou model din gamaconstructorului corean. A fost lansat în premieră laSalonul Auto de la Paris şi este modelul cu care Hyundai vrea săatace segmentul monovolumelor compacte, un segment de succes înEuropa de Vest. Acolo, maşinile de familie sunt apreciate dar înmarile aglomeraţii urbane este destul de greu să te descurci cu unmonovolum full-size. Aşa că modele ca Renault Modus, Citroen C3Picasso sau Nissan Note au câştigat teren în oraşe ca Paris, Londrasau Madrid.

Hyundai ix20 mai are un frate de grup, modelul KIA Venga, desprecare puteţi citi aici.

În primul rând trebuie să explicăm denumirea aleasă deHyundai. Dacă aveaţi impresia că modelele ix desemneazămaşinile cu tracţiune integrală, vă înşelaţi. Denumirea ix aparţinevehiculelor recreaţionale din gama Hyundai şi aici intră şimonovolumelor alături de SUV-uri. Modelele cu tracţiune integralăau mereu cifra 5 în coada denumirii: ix35, ix55. Aşadar gamarecreaţională este formată din modelele: ix20, ix35, ix55(Veracruz) şi Santa Fe. Iar cea a modelelor normale din i10, i20,i30, Accent şi Grandeur.

Hyundai ix20 arată bine la primul contact. Spredeosebire de alte monovolume mici, are linii fluide şi un designatrăgător. Ba chiar putem spune că arată bine. Centrul dedesing Hyundai din Russelsheim, Germania şi-a făcut bine treaba,noul model fiind a doua maşină din gamă după ix35 ce adoptădesignul denumit "sculptură fluidă". Noul model este produs înEuropa, la uzina Hyundai din Nosovice, Republica Ceha.

Citeşte mai departe în pagina următoare »