Am condus Opel Antara facelift în Scoţia

Deşi la exterior Opel Antara facelift este mult prea puţin modificată, maşina germanilor aduce multe îmbunătăţiri la nivel tehnic. Iar caracterul lui Antara se schimbă mult în bine. Iată primele impresii, de pe şoselele din Scoţia.

Am condus Opel Antara facelift în Scoţia Am condus Opel Antara facelift în Scoţia

În cazul lui Opel Antara facelift, nu are sens să foloseşti "noul" dacă te referi la aspectul exterior. Este adevărat, în realitate maşina arată puţin diferită decât în poze, impresia de soliditate fiind destul de pregnantă, graţie redesenării calandrului şi a fantei din spoiler.

Opel Antara facelift aduce foarte putine modificari estetice. Grila noua imprima sobrietate

Dar, sincer, designerii s-au ocupat doar de detalii nesemnificative. Nici măcar farurile nu au fost modificate, rămânând la o formă cam simplistă şi, de ce să nu recunoaştem, relativ învechită dacă ar fi să ne raportăm la noul trend al lui Insignia sau Astra.

Per total, Opel Antara rămâne un SUV agreabil, cu evidente note de dinamism şi rămâne un concurent de luat în seamă comparativ cu Ford Kuga sau Volkswagen Tiguan, principalii concurenţi germani. Antara mai are de înfruntat şi alte SUV-uri compacte, cum ar fi Honda CR-V, Hyundai ix35, KIA Sportage, Land Rover Freelande, Mitsubishi Outlander (cu verii Citroen C-Crosser şi Peugeot 4007), Nissan Quashqai, Subaru Forester, Suzuki Grand Vitara sau Toyota RAV4.

Opel Antara facelift ramane un concurent important pentru Ford Kuga si VW Tiguan

Un segment cam aglomerat, aşa-i? În condiţiile în care Antara a fost, de fapt, primul SUV compact Opel, germanii au fost realişti şi nu s-au aşteptat la miracole de la acest model. Au ascultat, însă, de criticile clienţilor, aşa încât acest facelift este mult mai important pe dedesubt.

Dar aduce unele modificări interesante şi la interior

Citeşte mai departe în pagina următoare »