Am testat în premieră noul Infiniti G37X

Seria G de la Infiniti a suferit câteva modificări estetice pentru a ataca cu succes piaţa europeană şi anul viitor. Am mers cu cea mai noua versiune a berlinei G37.

Am testat în premieră noul Infiniti G37X Am testat în premieră noul Infiniti G37X

Infiniti. Marca premium inventată de japonezii de laNissan pentru a cuceri America după modelul Lexus-Toyota.După ce a reuşit peste ocean, Infiniti a venit să se impună şi înEuropa. Şi, încet-încet, a reuşit să îşi clădească o imagine demarcă favorabilă mizând pe serviciile exemplare de showroom şiafter-sale. Până de curând, Infiniti miza doar pe motoare pebenzină mari, Infiniti a introdus de curând şi o motorizare diesel.Pentru că în Europa dacă nu oferi diesel mai ales pentru SUV-uriledin gamă esti mâncat. Subaru şi Porsche au trăit acest lucru şi autrebuit să îşi calce pe filosofia mărcii şi să introducă şi motoarece beau motorină în ofertă. Infiniti oferă motorizare diesel peSUV-urile FX şi EX şi pe berlina mare M. Berlina medie G, desprecare vorbim astăzi, rămâne doar cu motorul pe benzină V6 de 3,7litri ce dezvoltă 320 CP. A trecut însă printr-o serie demodificări estetice pentru a face faţă încă o vreme.

Modificările se observă cel mai bine în partea frontalăunde blocurile optice sunt modificate pentru a se asemăna cu celeale modelelor G Coupe şi G Cabrio. De asemenea grilaradiatorului este acum mai profilată. Interiorul a primit şi elcâteva mici îmbunătăţiri, o lumină mov la butoane pe timp de noapteşi ceva mai mult rafinament european împrumutat de la modelulEX.

Finisările la interior sunt exemplare iar Infiniti mizează peclasicism. Ceas analog, indicatoare simple şi un detaliu care mi-aplăcut mult. Când reglăm volanul, acesta se mişcă în acelaşi timpcu indicatoarele de bord. Deci este imposibil să îţi găseştipoziţia perfectă la volan dar să nu vezi jumătate din indicatoarecum se poate întâmpla la alte maşini.

Citeşte mai departe în pagina următoare »