Audi TTS - Test în premieră

Modelul care reprezintă cel mai bine marca Audi este TT. Şi cel care reprezintă cel mai bine esenţa TT-ului, este TTS. Şi cel mai sexy TTS nu poate fi decât Roadsterul.

Audi TTS - Test în premieră Audi TTS - Test în premieră

Înurma acestei profunde analize, dintre cele zece TT-uri aşezate înlinie în faţa Audi Forum din aeroportul Franz Josef Strauss dinMunchen, am ales prima dată un TTS Roadster. Erau sub 10 gradeCelsius când am făcut această alegere, tocmai se oprise ploaia şiîncă era înnorat. Dar toate acestea păreau doar niştedetalii.

Ceea ce conta cu adevărat era TTS-ul. Roadster. De culoare albă,plafon negru şi interior roşu, volan şi scaune sport. Înţelegiimediat cum îl vezi de ce este cel mai bine vândut model dinsegmentul său.

Cu toate că are numai 4 metri lungime, fără nicio problemă îl poţicataloga drept o maşină sport. Este mai discret decât un BMW Z4,dar care pare cel puţin la fel de agresiv. Chiar şi aşa, anultrecut Porsche România a vândut 17 modele TT, Mercedes-Benz alivrat 9 SLK-uri, iar BMW şi-a dublat vânzările de Z4 la 12unităţi.

Ceea ce contează faţă de versiunea lansată în urmă cu aproape patruani nu se regăseşte la nivel de design, ci în ceea ce priveştetehnologia.

Avem o cutie de viteze automată cu şase trepte, şi un motor 2,0TFSI "upgradat" astfel încât să ofere performanţe dinamice maibune, cu un consum mai scăzut de benzină. Desigur, trebuie săapreciem şi noile LED-uri ca "day running lights" şi difuzorulspate care accentuează caracterul dinamic al maşinii.

Citeşte mai departe în pagina următoare »