Condus în premieră: Mercedes-Benz C-Klasse facelift

Mercedes-Benz şi-a îmbunătăţit cel mai de succes model din gamă. C-Klasse facelift este foarte diferit faţă de modelul pe care îl înlocuieşte şi vine cu inovaţii importante în clasa sa. Vă prezentăm primele impresii după testele internaţionale din Spania.

Din păcate, Clasa C a zilelor noastre nu mai poate finumit "Baby Benz" aşa cum fusese poreclit strămoşul 190din 1982 - pe atunci cel mai mic model al gamei Mercedes-Benz. Spundin păcate pentru că acum, "copii" gamei, A şi B, nu sunt delocatât de reuşiţi sau de succes precum continuă să fie C-Klasse.

De la lansarea primului 190 şi până astăzi,Mercedes-Benz a vândut peste 8,5 milioane unităţi din limuzina sade clasă medie. Şi totuşi limuzină este prea puţin spuspentru că odată cu primul "C" veritabil din 1993 au început să fiecomercializate şi o versiune break şi din 2001 un coupe.

Actuala generaţie a clasei C este modelul de volum mareal mărcii şi de la lansarea din martie 2007 a reuşit săaducă peste un milion de clienţi pentru Daimler. În 2010, cele maimari pieţe pentru Clasa C au fost SUA - 58.000 de unităţi, Germania- 33.100 unităţi şi China cu 28.000 unităţi. Break-ul T-Modell s-avândut cel mai bine în Germania - 36.600 unităţi, Marea Britanie4.600 unităţi şi Italia - 3.300 unităţi.

Începând din acest an - luna iunie în România, va ficomercializat şi un nou C-Klasse Coupe, considerat a fiadevăratul urmaş al lui CLK. Celelalte versiuni sunt dejadisponibile în România şi pot fi comandate la dealeri.

Facelift-ul a adus pentru Clasa C peste 2.000 decomponente noi, principalele modificări fiind operate lanivel de interior, aspect exterior şi dotări de siguranţă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »