Mitsubishi L200 facelift

Autor: Dragoş Băltăţeanu 09 apr. 2010 Test in premiera

Mitsubishi
L200 a fost şi este unul dintre actorii principali în clasa
pick-up-urilor. Ba chiar, L200 reuşeşte să îşi atragă clienţii cu
aptitudini de off-roader adevărat obţinute prin sistemul 4×4 cu
reductor şi diferenţial blocabil.

Lansat de ceva vreme, pick-up-ul L200 a început să
îmbătrânească uşor în ciuda formelor revoluţionare pentru o
camionetă
. Actuala generaţie este a patra în arborele
genealogic al modelului L200 şi a debutat în 2005 când producţia a
fost mutată la uzinele Mitsubishi MMTH din Thailanda.

Formele futuriste ale modelului L200 aparţin designerului
japonez Akinori Nakanishi, şeful departamentului de design
Mitsubishi Motors. Pe lângă L200, el a desenat şi generaţia actuală
a modelului Colt, lansat în 2004.

Pentru că era timpul pentru o împrospeţire a modelului, noul
L200 vine cu o serie de îmbunătăţiri aduse acestui consacrat
automobil.

Calandru nouVizual,
principala modificare a fost adusă părţii frontale. L200
afişează acum un calandru nou împrumutat de la modelul Pajero
Sport.
Mitsubishi Pajero Sport nu se comercializează în
România sau Europa fiind disponibil doar pe anumite pieţe
internaţionale. Noul look este ceva mai agresiv şi i se potriveşte
modelului L200. După atâtea modele Mitsubishi ce au adoptat grila
frontală „Jet Fighter”, L200 este o schimbare binevenită.
Câteva adăugiri la zona farurilor de ceaţă şi un set de
jante noi completează schimbările externe ale noului Mitsubishi
L200.

O altă modificare importantă dar funcţională este alungirea
benei. Răspunzând criticilor aduse vechii generaţii,
Mitsubishi a decis lungirea suprafeţei de încărcare cu
aproximativ 30 cm pentru varianta double-cab.
Acest tip de
benă era deja disponibil şi pe anumite modele ale actualei
generaţii. Cu noua benă chiar şi varianta cu cabină dublă poate
încărca cantităţi importante de diverse mărfuri. Dezavantajul este
că maşina a devenit ceva mai masivă şi implicit mai lungă. În oraş
este un pic mai dificil să găseşti un loc de parcare decent pentru
un automobil ce are aproape 5,3 metri lungime. Dar L200 nu este un
automobil de oraş. Este gândit pentru drumuri desfundate din vârf
de munte. În natură se simte cel mai bine.

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide