Exclusiv  Primul test cu noul BMW Seria 5 Touring

Am zburat până la Munchen să văd cum arată “în carne şi oase” cea de-a patra generaţie a lui BMW Seria 5 Touring, ce poartă numele de cod F11. Şi... not bad at all!

De cum l-am zărit, mi-am şi pus întrebarea: "mi-aş cumpăranoul BMW Seria 5 Touring?". Răspunsul ar ţine în principal de douăaspecte.

În primul rând ar fi vorba despre situaţia financiară, care artrebui să fie una mai mult decât satisfăcătoare, ţinând cont defaptul că noul break Seria 5 F11 pleacă de la o sumă de peste40.000 euro cu TVA. În al doilea rând, ar fi să am o familie. De cespun asta? Pentru că ar fi păcat să nu te foloseşti de spaţiuldestinat bagajelor şi astfel soţia să nu facă compromisuri.

Fiind o maşină destul de mare, şi aici mă refer la lungimea depeste 4,9 metri, v-aţi gândi ca o femeie s-ar descurca foarte greula volanul acestei versiuni. Însă nu e aşa, şi asta datorităsistemelor de asistenţă pe care inginerii de la BMW le-aucreat.

Aş începe cu Parking Assistant, care, după părerea mea, nu artrebui să lipsească de pe o asemenea maşină. În rest, se poate optapentru Surround View, Active Cruise Control, Lane Change Warning,BMW Night Vision şi Head-up Display, sisteme care te fac mult mairelaxat la volan. Datorită acestora, cred că multe dintre şoferiţevor renunţa la încordarea de la volan.

Citeşte mai departe în pagina următoare »