Test în premieră cu BMW 335i Coupe facelift

Acesta nu este doar un simplu test cu un BMW. Aceasta este dovada că există un Seria 3 mai bun ca un M3, dar care şi costă cât un M3. Vă fac cunoştinţă cu BMW 335i Coupe facelift Performance. Performance? Da, Performance.

Test în premieră cu BMW 335i Coupe facelift Test în premieră cu BMW 335i Coupe facelift

Facelift-uloperat asupra lui Seria 3 Coupe a fost mai degraba unmotiv de nervi pentru posesorii modelului precedent. De fapt, defiecare dată când se lansează un facelift, oamenii cu maşina fărăel, înnebunesc puţin. Oare modificările sunt atât de vizibile? Câto să scadă preţul maşinii mele după facelift? Şi multe alteîntrebări de genul.

Din fericire pentru posesorii vechiului Seria 3 Coupe, noulmodel, lansat sub titulatura de facelift vine cu modificări puţine,vizibile doar din apropierea maşinii. Farurile, spoilerele şipragurile au fost modificate uşor. Farurile şi-au schimbatforma şi de acum poţi să îi comanzi o maşină cuangel eyes cu led-uri, cu lumină albă. În spatestopurile şi-au păstrat forma dar interiorul lor este nou, luminafiind pusă în evidenţă sub forma a două benzi, soluţie de designadoptată de toate modelele mărcii.

Modificările aduse spoilerelor au mărit uşor dimensiunilemaşinii: consola faţă este acum mai lungă cu 29 demilimetri iar cea spate cu trei. Mici modificări de designau fost aduse şi capotei motorului dar şi grilei faţă, acum maimare. Sunt disponibile culori noi dar şi patru modele noide jante.

Interiorul nu a primit modificări estetice mari, doar la nivelde materiale şi finisaje - inserţii pentru bord, uşi şivolan. Selectorul cutiei de viteze cu dublu-ambreiaj şişapte trepte este nou, fiind preluat de la Seria 5.Botezată Sports Automatic, această transmisie estecomplet nouă şi oferită în premieră pentru Seria 3. În sfârşit BMWrenunţă la butoanele stupide de pe volan pentru schimbareatreptelor şi oferă opţional pentru această nouă transmisie padelestânga-dreapta pentru "minus" respectiv "plus".

Din punctul de vedere al motorizărilor, ceea ce neinteresează direct legat de acest test este noul motor de vârf algamei, cel ce echipează 335i. De la TwinTurbo, acest motor adevenit TwinPower Turbo, adică celebrul şase înlinie supra-alimentat cu bi-turbo a devenit doar supra-alimentat cuturbo. Pe lângă acest sistem turbo nou cu conducte separate pentrucele două perechi a câte trei cilindri, noul motor este echipat cudistribuţie variabilă a supapelor Valvetronic şi sistem de injecţieHigh Precision Injection. Puterea motorului este aceeaşi,306 CP iar cuplul motor maxim este de 400 Nm.

Citeşte mai departe în pagina următoare »