Test în premieră cu noul Mini Countryman

Primul MINI din istorie cu patru portiere, patru locuri veritabile şi patru roţi motrice, a fost lansat la nivel internaţional pentru presă, la Hamburg, un oraş al cărui caracter este similar cu cel al lui Countryman. Rebel, nebun, neconvenţional dar totuşi tradiţionalist şi pe alocuri elegant.

Test în premieră cu noul Mini Countryman Test în premieră cu noul Mini Countryman

Poate că multora le vine foarte greu să creadă dar existăconstructori auto care în 2010 anunţă creşteri faţă de anul 2009.Asta deoarece, în mai toate ţările în afară de România, situaţiaeconomică s-a îmbunătăţit cât de cât şi oamenii au început săcumpere maşini la fel ca acum câţiva ani. Ideea conform căreiacriza economică mondială afectează în continuare tot globuleste greşită iar faptul că există clienţi care chiarplătesc pentru obiecte şi servicii este dovada clară a faptului călucrurile se vor îmbunătăţi. Situaţia actuală a pieţei autodin România este problematică, poate chiar foarteproblematică şi lucrurile nu se vor schimba dacă oficialităţile nuvor lua măsuri reale şi mai ales viabile pentru redresareaeconomiei.

În primele şase luni ale anului 2010, MINI acomercializat la nivel mondial un număr record de 109,301unităţi, o creştere cu 7,6% faţă de acceaşi perioadă agroaznicului 2009. Din aceste 109,301 unităţi, 40 au fostcomercializate în România. Este atât de puţin pe lângă un totalatât de mare dar trebuie să reţineţi că aceste 40 deunităţi înseamnă o creştere de 25% faţă de acceaşi perioadă a lui2009. A trecut criza românească pentru MINI? Posibil,doarece clienţii care îşi permit acum o maşină nouă premium sereorientează spre produse în continuare premium, dar din clase maimici. Acestea consumă mai puţin, poluează mai puţin şi mănâncă maipuţini bani la exploatare, taxe şi impozite.

Astfel, MINI Conutryman poate deveni în România cel maivândut SUV BMW. Chiar dacă X5 s-a vândut mereu mai binedecât X3, chiar şi când avea taxe vamale, aceste vremuri au apus.Există acum X1 pe care poţi să îl cumperi extrem de bine echipat cu55.000 euro cu tot cu TVA şi care este suficient pentru un clientcare se plimbă cu SUV-ul în oraş.

Countryman este însă dovada că se poate chiar şi mai mic şi dece nu, mai eficient din toate punctele de vedere. Acesta esteprimul MINI din istorie cu o lungime de peste patru metri,cu patru portiere, patru locuri veritabile şi tracţiuneintegrală. Mai adăugaţi la aceste lucruri şi faptul căportbagajul poate să primească, după rabatarea locurilor din spate,1.170 litri de bagaje. Într-un MINI!

Mărirea gamei MINI cu acest produs 4x4 era anunţată de mult iarviitorul nu se opreşte aici. Oficialii BMW au anunţat oficial, cuocazia lansării de la Hamburg, că gama mărcii se va mări în 2011odată cu lansarea modelelor Coupe şi Roadster. Până atunci însăeste interesantă evoluţia lui Countryman şi felul în care va fi elprimit de publicul loial mărcii dar şi de clienţii noi de MINI.Lansarea oficială în showroom-uri va avea loc pe data de 18septembrie, ziua în care vor fi livrate şi primele maşiniîn România. Preţurile sunt disponibile la dealeri iar maşinile sepot comanda.

Citeşte mai departe în pagina următoare »