Test în România cu Fiat Doblo Panorama 1.6Mjet

Fiat Doblo, un succes pentru Fiat, şi unul important. Şi-au făcut oare bine temele cu această a doua generaţie? Am scos la plimbare un Doblo Panorama în versiunea cu 7 locuri pentru a afla răspunsul.

Test în România cu Fiat Doblo Panorama 1.6Mjet Test în România cu Fiat Doblo Panorama 1.6Mjet

Doblo este un succes pentru Fiat, ar rămâne unsucces important pentru constructorul italian chiar dacă din nuştiu ce motive producţia ar fi sistată acum. Doblo are în vitrinacu trofee titlul de " 2006 International Van of theYea", dar vechiul Doblo are acest titlu în palmares. Noiam scos la plimbare noul Doblo Panorama. Cu prima generaţie amacoperit suficienţi kilometri, chiar l-am pus uneori la muncă. Dacăaveai suficientă memorie să ţii minte că te-ai urcat într-unvehicul de pus la muncă şi nu în vreo limuzină totul era bine.

În cazul versiunii Panorama parcă ai fi dorit ceva mai multetuşe care să o diferenţieze de versiunile de marfă, dar erau şiatuuri care compensau. Am întâlnit atât proprietari mulţumiţi câtşi pe unii care mai aveau puţin şi mă linşau dacă mai aduceamaminte de Doblo. În ceea ce priveşte succesul de pe piaţaromânească, aici am o modalitate ceva mai bizară de a cuantificagradul de reuşită. Dacă văd pe stradă un model încărcat cu minim detrei ori sarcina utilă din talon, ei bine atunci este unsucces.

Şi am văzut destule Doblo-uri pe drumurile publice care mutaujumătate din planetă pe plan local. Iar dacă poate să joace şirolul unui Ferrari, atunci este perfect. Iar la capitolul piloţi dedube nu ducem lipsă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »