Test în România cu Fiat Doblo Panorama 1.6Mjet

Fiat Doblo, un succes pentru Fiat, şi unul important. Şi-au făcut oare bine temele cu această a doua generaţie? Am scos la plimbare un Doblo Panorama în versiunea cu 7 locuri pentru a afla răspunsul.

Test în România cu Fiat Doblo Panorama 1.6Mjet Test în România cu Fiat Doblo Panorama 1.6Mjet

Doblo este un succes pentru Fiat, ar rămâne un succes important pentru constructorul italian chiar dacă din nu ştiu ce motive producţia ar fi sistată acum. Doblo are în vitrina cu trofee titlul de " 2006 International Van of the Yea", dar vechiul Doblo are acest titlu în palmares. Noi am scos la plimbare noul Doblo Panorama. Cu prima generaţie am acoperit suficienţi kilometri, chiar l-am pus uneori la muncă. Dacă aveai suficientă memorie să ţii minte că te-ai urcat într-un vehicul de pus la muncă şi nu în vreo limuzină totul era bine.

În cazul versiunii Panorama parcă ai fi dorit ceva mai multe tuşe care să o diferenţieze de versiunile de marfă, dar erau şi atuuri care compensau. Am întâlnit atât proprietari mulţumiţi cât şi pe unii care mai aveau puţin şi mă linşau dacă mai aduceam aminte de Doblo. În ceea ce priveşte succesul de pe piaţa românească, aici am o modalitate ceva mai bizară de a cuantifica gradul de reuşită. Dacă văd pe stradă un model încărcat cu minim de trei ori sarcina utilă din talon, ei bine atunci este un succes.

Şi am văzut destule Doblo-uri pe drumurile publice care mutau jumătate din planetă pe plan local. Iar dacă poate să joace şi rolul unui Ferrari, atunci este perfect. Iar la capitolul piloţi de dube nu ducem lipsă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »