Test în România: Noul VW Amarok

Volkswagen intră pe piaţa pick-up-urilor prin intermediul lui VW Amarok, o maşină gândită să satisfacă toate nevoilor celor care utilizează un astfel de vehicul.

Test în România: Noul VW Amarok Test în România: Noul VW Amarok

ProMotor a testat noul VW Amarok, echipat cupropulsorul diesel bi-turbo de 2,0 litri, capabil sădezvolte 163 CP la 4.000 rpm şi un cuplu de 400 Nm într-uninterval de turaţii cuprins între 1.500 şi 2.000 rpm. În plus,modelul testat a dispus de transmisie 4X4 nepermanentă cudiferenţial blocabil, dar şi suspensie heavy duty, adică maşinaavea montate pe spate arcuri foi.

Din punct de vedere al design-ului, noul VW Amarok seîncadrează perfect în noua imagine de marcă, lansată odatăcu noul VW Golf. Practic, Amarok prezintă un aer de un Golf mare.De la grila radiatorului până la forma blocurilor optice faţă,Amarok se încadrează perfect în linia noului trend de imagine alconstructorului german.

Imaginea generală a maşinii este una fermă şiclară, dată în primul rând de dimensiunile gabaritice(lungine: 5.254 mm; lăţime: 1.944 mm; înălţime:1.834 mm), fiindpractic cel mai mare VW din parcare. Chiar şi posesorii de Touregîntorc capul, invidioşi, după nouă maşină a celor de la Volkswagen.Dimensiunile mari, dar mai ales versiunea de caroserie pick-up, facca Amarok să devină, cel puţin pentru un moment, un soi decuriozitate a şoselelor. Un mic dezavantaj este dat de ampatamentulmare (3.095 mm), necesitând o atenţie sporită la treceri pestepraguri.

Elementul de design care frapează este dimensiunea foarte mare,chiar exagerat de mare a siglei mărcii montată în spatelemaşinii.

Citeşte mai departe în pagina următoare »