De vreo patru luni ne plimbăm zi de zi cu un CR-V extrem de confortabil, dar foarte gurmand. Cu aproape 25 de mii de kilometri la bord, CR-V-ul nu a avut pînă acum nici o problemă.

Honda CRV Honda CRV
Plecat la drum cu setările rigide pregătite pentru un 4x4 tradiţional, am redescoperit serenitatea din SUV-ul nipon. Maşina surprinde plăcut în permanenţă prin confort, parcă îmi vine să o recomand unui chirurg neurolog. Deşi nu am mai urcat la volanul CR-V-ului de multă vreme, nu am avut nici o problemă de reacomodare, excelentă din punct de vedere ergonomic.

Pînă şi comenzile pentru reglajul/plierea oglinzilor laterale sînt uşor accesibile graţie dimensionării generoase, deşi au fost plasate în partea stîngă a coloanei de direcţie şi nu pe portieră. Motorul nu dă semne de reticenţă la pornirea la rece, iar climatizarea dovedeşte o eficienţă remarcabilă în dezaburirea geamurilor. Poate un mic inconvenient l-aş identifica în duzele de lichid pentru spălat parbrizul.

Dacă pe faruri jetul este puternic, în cazul parbrizului abia ajunge ceva lichid şi nici lamelele ştergătoarelor nu sînt grozave. Cert este că merită o mică verificare tot sistemul, pentru a nu-l acuza gratuit. Scaunele au rămas la fel de ferme, iar suportul lateral se simte încă bine.

Despre locurile din spate ce să spun, păcat că maşina nu vine în dotarea de serie cu display generos şi DVD Player pentru a crea un microclimat relaxant în spate. Surprinzătoare calitatea fabricaţiei, fapt care teoretic nu ar trebui să mă mire, în condiţiile în care vorbim despre un produs nipon.

Nu mă pot abţine să nu remarc faptul că la interior nu se aude nici un zgomot suspect, gen scîrţîit de panouri sau alte chestii de genul ăsta. Trebuie să admir şi anduranţa materialelor utilizate la realizarea interiorului, acestea fiind la fel de proaspete atît ca textură, cît şi din punctul de vedere al culorii ca la zero kilometri.

Citeşte mai departe în pagina următoare »