Mercedes-Benz S600 Pullman

Mercedes are o lungă tradiţie în domeniul automobilelor blindate pentru oficialităţi. Divizia Mercedes Guard pregăteşte automobile speciale de 80 de ani de zile.

Mercedes-Benz S600 Pullman Mercedes-Benz S600 Pullman

Pullman. O denumire care este sinonimă cu luxul. Pullman este numele ataşat celor mai speciale automobile Mercedes. Cele desemnate să transporte oficialităţi, preşedinţi şi oameni de stat. Am fost la Stuttgart pentru a fi prezenţi la dezvelirea celui mai nou model din gama Mercedes-Benz Guard: S600 Pullman.

Este vorba de un S-Klasse cu ampatament alungit şi protecţie de cea mai înaltă clasă. Este cea mai recentă limuzină dintr-un lung şir de modele de prestigiu.
Primul model Mercedes-Benz care a fost construit special a fost o limuzină Pullman bazată pe modelul 460 (W08) “Nurburg” din 1928.

La începutul anilor ’30, aceasta a fost urmată de modelul 770 (W07) “Grand Mercedes”. Cel mai de seama client al acestui model a fost Împăratul Hirohito al Japoniei.

Au urmat apoi versiuni ale modelului 500 (W08) şi 770 (W150). În anii ’60, legendarul model 600 a trecut la rampă şi în diverse forme şi configuraţii a servit drept maşină de stat timp de treizeci de ani atât pentru guvernul Germaniei cât şi pentru lideri şi oficialităţi din lumea întreagă. Cea mai nouă versiune este noul S600 Pullman Guard.

Ca şi luxoasele vagoane de tren ce purtau denumirea Pullman, noul S600 Pullman îşi tratează pasagerii regeşte datorită spaţiului imens din spate, protecţiei antiglonţ de cea mai înaltă clasă şi dotărilor de lux. S 600 Pullman are un ampatament de 4.315 mm (cu 115 cm mai lung decât cel al unul S-Klasse cu ampatament alungit).

Lungimea totală este de 6.356 mm ceea ce face din acest model special Mercedes o apariţie impresionantă. Locul său este în coloanele oficiale ce trasnportă în condiţii de maximă siguranţă preşedinţi şi oameni de stat.

Baza pentru acest model exclusiv este modelul S600 Guard. Acest model este motorizat cu un V12 biturbo de 5,5 litri ce dezvoltă de 517 CP şi 830 Nm. Suspensia şi structura de bază a automobilului a fost modificată în cadrul procesului de fabricaţie. Plafonul este mai înalt pentru un acces mai facil şi un spaţiu mai mare la interior. În compartimentul din spate pot lua loc patru pasageri, scaunele fiind aşezate faţă în faţă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »