Aston Martin V12 Vantage RS concept

Autor: Cosmin Iordache 12 dec. 2007 Concepte auto

Principala diferenţă între V12 Vantage RS şi V8 Vantage vine de sub capotă. În locul V8-lui tradiţional, inginerii britanici au plantat propulsorul V12, grefat de pe racer-ul DBRS9. Puterea furnizată, de motorul obişnuit cu atmosfera paddock-urilor, este de 600 de cai putere.

Aston Martin V12 Vantage RS conceptO altă particularitate a RS-ului este cura de slăbire intensivă la care a fost supus. Pentru că în lumea auto fibra de carbon ţine loc de liposucţie, capota motorului şi capacul portbagajului sunt confecţionate din acest material, ca şi în cazul DBS-ului.

Greutatea modelului a ajuns astfel la 1.500 de kg, mai puţin decât în cazul modelului standard, în ciuda echipării cu un motor mai masiv. Prima sută de kilometri este atinsă în jur de 4 secunde, iar viteza maximă se prefigurează a fi în jurul a 320 de km\h.

Aston Martin V12 Vantage RS conceptPentru ca bolidul să nu se transforme într-un morman de fiare, inginerii au apelat la frânele ceramice din motorsport şi au montat un eleron care se ridică la viteze mari, pentru o mai bună apăsare aerodinamică.

Preţul reflectă exclusivitatea modelului, este singurul detaliu pe care îl ştim legat de suma de bani necesară pentru a îl avea în garaj. Mai ştim că va fi probabil o lungă listă de aşteptare pentru a comanda micul bolid

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...



Comentarii
Inchide