Infiniti FX37 pentru europeni

Autor: Cosmin Iordache 20 mart. 2008 Prezentări

Infiniti FX37 pentru europeniInfiniti FX 37 este ultimul reprezentant al clasei crossover ce va descinde în perimetrul european, odată cu deschiderea oficială a reţelei de dealeri pe continentul nostru. FX este, totodată, şi singura gama din protofoliul Infiniti care şi-a făcut debutul oficial în afara Statelor Unite, fiind prezentată în premieră la Salonul de la Geneva.

Paradoxal pentru americani, europenii vor beneficia, ca variantă de intrare, de o versiune mai puternică. Infiniti FX35, modelul de bază peste Ocean, nu va ajunge în Europa în mod oficial. Pare un pic ciudat faptul că europenii, dominaţi de un simţ ecologic mai accentuat, sunt privaţi de modelul mai ieftin şi economic.

Infiniti FX37 pentru europeniSUV-ul destinat europenilor vine dotat cu un propulsor V6 de 3,7 Litri, grefat de pe modelul G37 dar temperat uşor, ce dezvoltă 320 de cai la 700 rpm. Infiniti FX37 va fi disponibil cu o nouă cutie automată cu şapte rapoarte şi tracţiune integrală ca standard.

Cumpărătorii au de ales între două nivele de echipare Sport şi Multimedia. Cel Sport pune accentul pe senzaţii rutiere, propunând amortizoare controlate electric, pentru o ţinută perfect echilibrată indiferent de condiţiile de drum. Cel Multimedia, un nume mai rar în lumea auto, mizează prin recrearea atmosferei din marile săli de concert, cu ajutorul unui performant sistem BOSE cu 11 incinte acustice.Sistemul de navigaţie de ultimă generaţie nu lipseşte din oferta Multimedia.

Oficialii Infiniti apreciază că FX 37, model ce va fi disponibil din Octombrie 2008, va acoperi 80% din vânzările europene ale gamei FX, ce mai cuprinde FX50. Gama Infiniti în Europa va cuprinde limuzina G37, coupe-ul G37 şi modele Crossover EX37, FX37 şi FX50 .

Urmărește Promotor.ro pe Google News
Citește și...


Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide