Smailo – primul brand GPS românesc

Autor: Dan Vache 16 apr. 2008 Știri auto
Smailo – primul brand GPS românesc

Promotor.ro a fost prezent la lansarea sistemului de navigaţie Smailo, urmând ca, de-a lungul unei luni de zile, să îi testăm capacităţiel şi să citiţi impresiile despre acest produs.

În cadrul evenimentului ce a avut loc la JW Marriott Grand Hotel a fost prezenţ şi pilotul de raliuri Mihai Leu, care a declarat că noul sistem de navigaţie Smailo va fi testat şi în maşina sa de competiţie.

Noul sistem de navigaţie Smailo este dotat cu un ecran tactil de 4,3 inch, are un design compact şi elegant si permite navigarea în întreaga Europa, având încorporate hărţile foarte bine detaliate ale celor 43 de ţări europene, până la nivel de stradă şi număr pentru localităţi. Prin intermediul site-ului www.smailo.ro, Smailo oferă posibilitatea de a downloada puncte de interes, precum şi locaţiile radarelor fixe de pe tot teritoriul Europei şi are la bază unul dintre cele mai bune softwareruri de navigaţie din Europa, iGO.

Smailo se poziţionează ca un device adresat posesorilor de maşini middle-class şi este comercializat la preţul de 699 lei cu Harta Europei de Est sau 799 lei cu Harta Europei cu 43 de ţări (TVA inclus).

Colegii de la www.go4it.ro au realizat deja primele teste cu noul GPS Smailo.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide