Comunitatea Renault despre Clio 3

Comunitatea Renault despre Clio 3

Autor: Andrei Nan acum 10 ani Renault

Per total multumit de masina din semnatura.

(+) confort foarte bun in fata (pentru sofer si 1 pasager)
(+) finisaje de calitate ridicata
(+) motor multumitor de puternic
(+) consum foarte bun
(+) fiabilitate generala multumitoare

(-) accesorii originale foarte scumpe si de slaba calitate (ex:
cotiera)
(-) lipsa optiunii ESP (in Europa se discuta de introducerea
obligatorie)
(-) antifonare cu scapari (per total imbunatatita fata de Clio 2,
dar cu scapari nefericite)

O serie de 3 inovatii dezastruoase aduse de Renault la Clio
3:

(MARE MINUS) posibilitati infime de schimbare a becurilor pe faza
intalnire (proiectare dezastruoasa la acest capitol, pana si
mecanicii isi zdrelesc mainile si urasc sa faca asta; mai exista
varianta cu demontarea spoilerului fata, dar dupa 1-2 astfel de
operatii nu mai sta corect orice i-ai face, iar la cat costa e de
preferat zdrelirea mainilor). La Clio 2 becurile se schimbau
rezonabil de greu, dar realizabil si de un neprofesionist sau de o
soferita.

(-) scurgeri parbriz concepute gresit: se infunda extrem de usor si
des si se desfunda foarte complicat – doar in service. La Megan 1
si Clio 2 era aproape imposibil sa le infunzi, iar desfundarea se
putea face de catre oricine cu un jet puternic de apa.

(-) sistem greoi (imposibil pentru femei) de acces la roata de
rezerva. La Clio 2 exista sistemul clasic, usor de folosit de catre
oricine (si acum la Clio 3 trebuie sa dai toate bagajele afara ca
sa poti avea spatiu de acces la mecanismul de deblocare al rotii de
rezerva, deci acest presupus castig nu exista).

Promotor a cerut părerea membrilor Forumului Renault România despre Renault Clio 3
şi cele mai interesante răspunsuri vi le vom prezenta în
următoarele pagini. Nu uitaţi însă, dacă vreţi să vă exprimaţi o
opinie legată de Renault Clio 3, aveţi la dispoziţie modulul de
comentarii de mai jos.

Cred ca aprecierile pe care le facem depind de modul in care
utilizam masina si de modul in care respunde cerintelor noastre ca
utilizatori punand in balanta desigur si costurile de
utilizare-intretinere-revizii.
Eu folosesc Clio 3 din 2007 si am cam 38000 Km. Am varianta 1.6
benzina. 80% din drumuri le strabat in afara orasului pe drumuri
nationale si europene facand parcursuri mai lungi in general, 2
persoane fara multe bagaje. Din acest punct de vedere
apreciez:
+ confortul si viata la bordul masinii;
+ calitatea finisajelor interioare;
+ silentiozitatea motorului si modul cum trage masina;
+ nu in ultimul rand aspectul masinii care ma face sa intorc capul
dupa ea oricand;
+ orice culoare a vopselei ai alege masina arata foarte bine;
+ consumul la drum intins mi se pare rezonabil (6.4 l/100km in
medie in cazul meu);
+ fiabilitatea per ansamblu mi se pare buna.
Apreciez in sens negativ urmatoarele:
– optionale la preturi exagerate (gen cotiera);
– unele consumabile de origine sunt destul de scumpe (gen
stergatoare, filtru de habitaclu);
– exista unele piese si subansamble care cedeaza repede (clichetii
de la balamalele usilor fata au inceput sa scartaie desi balamalele
sunt unse, senzorul de greutate de pe puntea spate care comanda
inclinarea farurilor a trebuit schimbat pe garantie pe la 25000 km
in cazul meu).
Per ansamblu sunt multumit de masina si nu intentionez sa o schimb
repede. Despre pretul reviziilor in service-urile Renault … aici
e discutabil. Exista service-uri Renault unde esti tratat ok si
taxat rezonabil insa nu in Bucuresti. ci in provoncie… Cam atat.
Per total sunt multumit de masinuta.

Pagini: 1 2 3 4 5 6 7

Citește și...


Comentarii
Inchide