10 cele mai controversate concepte auto din ultimul deceniu - GALERIE FOTO

Când vorbim de concepte auto, gradul de subiectivism este extrem de mare, deoarece creatorii lor apelează din plin la imaginaţie. Totuşi, între 2001 şi 2010, sub luminile reflectoarelor marilor saloane auto internaţionale au apărut şi concepte mai puţin înţelese sau acceptate de public. Iată care sunt acestea.

10 cele mai controversate concepte auto din ultimul deceniu - GALERIE FOTO 10 cele mai controversate concepte auto din ultimul deceniu - GALERIE FOTO

În dorinţa de a fi avangardişti, cei de la Chrysler au prezentat la Salonul Auto Detroit 2008 un concept foarte ciudat de maşină de familie: Chrysler ecoVoyager. Conceptul a fost luat în derâdere, fiind considerat o încercare nereuşită de a-i conferi o tuşă sportivă unuia dintre cele mai cunoscute monovolumuri pentru familiile numeroase, Chrysler Voyager.

Chrysler ecoVoyager Concept - Detroit 2008

Proiectanţii s-au referit la ecoVoyager ca la o maşină futuristă, menită a le conferi pasagerilor senzaţii comparabile cu cele dintr-un avion particular. Însă, per ansamblu, forma aerodinamică se depărta prea mult de canoanele unei maşini de familie, pentru care contează în primul rând spiritul practic şi spaţiul foarte mare.

Evident, liniile acestui concept nu au fost adoptate pe nici un model de serie ulterior, doar propulsia alternativă, de tip fuel-cell, fiind cu adevărat de apreciat. Dintre toate conceptele Chrysler ale deceniului 2000-2010 (mare majoritate considerate foarte reuşite), acest ecoVoyager a primit cele mai puţine sufragii din partea publicului şi specialiştilor.

Vezi următoarele modele în paginile următoare


Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.