Designerii îşi măsoară forţele la Geneva 2012: concepte şi showcaruri

Conceptele de azi pot fi maşinile pe care le vom conduce mâine sau sunt doar exponate care reflectă capacităţile unui constructor. Iar Salonul Auto Geneva 2012 nu a dus lipsă de exemple din ambele categorii - în continuare, 10 comparaţii între concepte auto.

Designerii îşi măsoară forţele la Geneva 2012: concepte şi showcaruri Designerii îşi măsoară forţele la Geneva 2012: concepte şi showcaruri

Toyota FT-Bh vs. Bentley EXP 9 F

Deşi când spui "concepte auto" te gândeşti în principiul la maşini extraordinare, futuriste şi cu forme atractive, am decis să începem cu două dintre cele mai urâte blamate concepte de la Salonul Auto Geneva 2012. Unul care ascunde o tehnologie ecologică viabilă şi unul care ar vrea să-i convingă pe milionari să-i crească vânzările companiei mamă.

Toyota FT-Bh pare un pui de Prius care a avut probleme la naştere. Sau care e rezultatul unui experiment bizar cu o creatură marină. Deşi designul conceptului are la bază argumente serioase ţinând de aerodinamică şi tehnologii noi, probabil veţi fi de acord cu mine că are nişte probleme serioase în a ne convinge că vrem să vedem aşa ceva pe stradă.

În colţul opus, nu ne vine să credem că Bentley are pretenţia de la conceptul EXP 9 F să prefigureze noul SUV de lux al mărcii. Pare mai degrabă o imensitate pe care a fost croită o haină cu detalii cunoscute, dar care nu i se potriveşte deloc. Nu se poate ca EXP 9 F să aibă aceleaşi origini cu A7, Cayenne sau Touareg, imposibil!

Care dintre cele două concepte cu aspectul mai discutabil decât indicativele primeşte "căpşuna" la acest salon? Aş sugera... ambele!

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.