Vânzări 2007: Audi vs BMW vs Mercedes

În 2007, piaţa automobilelor noi a beneficiat de un imbold reprezentat de taxa de primă înmatriculare, discriminatorie faţă de maşinile second-hand. De acest avantaj au profitat şi mărcile…

[...]
Detroit 2008 - Top 10 maşini sport

Domeniul maşinilor sport a fost destul de bine reprezentat la Detroit 2008, deşi felia cea mai mare au avut-o propulsiile cât mai puţin poluante. Unele dintre ele combinate cu maşinile…

[...]
Piaţa auto europeană în 2007

Primul an ca membri ai Uniunii Europene nu ne-a adus creşteri spectaculoase ale nivelului de trai, kilometrii nesfârşiţi de autostradă sau drumuri impecabile, dar ne-a adus între primele…

[...]
Top 10: maşini... falice!

Da, unii s-au gândit şi la aşa ceva. Sau unele, nu ştim exact. Oricât ar părea de hilar sau scandalos, acest top chiar are sens, deşi suntem de părere că au fost omise destule modele.

[...]
Vânzări Dacia în Bulgaria

Dacia se situează în primele zece mărci într-o ierarhie a vânzărilor de automobile noi din Bulgaria. De asemenea, preferinţele automobilistice ale bulgarilor sunt sensibil diferite de…

[...]
Vânzări Dacia Logan în Franţa

Franţa a adoptat cu braţele deschise Dacia Logan, modelul românesc cu gene Renault fiind foarte popular în Hexagon, conform cifrelor de vânzări. Mulţumită acestui model, oferit în trei…

[...]
Cele mai vândute dieseluri în România

În primele zece luni ale anului, în România s-au comercializat peste 100.000 de autoturisme diesel, 2007 prefigurându-se anul cel mai prolific de până acum pentru acest tip de motorizare.…

[...]
Topul SUV-urilor în România

În perioada ian. – oct. 2007 s-au vândut cu 77% mai multe SUV-uri decât în perioada similară a anului 2006. Care sunt SUV-urile preferate ale românilor şi ce segmente pierd clienţi…

[...]
Top 10 Forbes - Maşini fără succes în 2007

Americanii au o expresie pentru maşinile fără succes: "turkey cars". Anul acesta a fost al patrulea în care celebra publicaţie americană face un astfel de top negativ pentru piaţa de…

[...]
Car of the Year 2008

Dincolo de aprecierile mai mult sau mai puţin obiective ale jurnaliştilor, titlul “Maşina Anului” este, în primul rând, un foarte bun stimulent de marketing şi apoi o recunoaştere…

[...]