PARIS 2010: Dueluri premiere importante

Până să le comparăm pe şosea, iată care sunt modelele care şi-au arătat "colţii" unul altuia la Salonul Auto Paris 2010.

PARIS 2010: Dueluri premiere importante PARIS 2010: Dueluri premiere importante

Una dintre cele mai importante bătălii care se va duce în cel mai agitat segment european, clasa compactă, va fi între noile modele Citroen C4 şi Ford Focus.

Maşina francezilor pare un C5 intrat la apă, în timp ce maşina germanilor seamănă cu o Fiesta umflată cu pompa. Francezii au trecut cu noul C4 de la un stil nonconformist la unul sobru, în timp ce Ford a preferat reţeta inversă: seriozitatea precedentei generaţii lasă locul unui look mult mai modern.

Citroen C4 vs Ford Focus

Din punct de vedere vizual, Focus plusează atât ca design exterior, cât şi în ce priveşte amenajarea interiorului, postul de conducere devenind foarte sofisticat comparativ cu generaţia precedentă. Germanii vor miza, în continuare, pe un tren de rulare foarte bine conceput, dar şi pe o gamă de motorizări nouă, cu accent pe "EcoBoost".

În contrapartidă, Citroen C4 pare mult mai reţinut din punct de vedere al aspectului, dar am remarcat la Salonul Auto Paris 2010 o atenţie ceva mai mare la materialele utilizate. Din punct de vedere al spaţiului interior, Focus este avantajat de capacitatea portbagajului, în timp ce pasagerii nu vor remarca diferenţe prea mari de spaţiu şi confort între cele două maşini.

Citroen C4 va fi disponibil încă de la început cu o versiune de motorizare foarte economică, e-HDi, oferită în două versiuni de putere (112 sau 92 CP) şi care beneficiază de sistem start/stop, dar şi de o cutie de viteze automată cu şase trepte şi cu un foarte mic levier de comandă.

Pentru moment, noul Citroen C4 pare că mizează prea mult pe discreţie, în timp ce noul Ford Focus doreşte să iasă mult mai mult în evidenţă, iar oferta de caroserii este mai variată. Aşa încât Citroen C4 vs. Ford Focus: 0 - 1.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.