TOP premiere importante pentru Europa la Geneva 2011

Din noianul de premiere mondiale, am ales cele mai importante premiere de maşini noi care îi interesează în mod direct pe cei mai mulţi dintre clienţii de pe piaţa auto europeană, deci şi de pe cea românească. Iată un TOP 10 al celor mai importante premiere din punct de vedere al vânzărilor.

TOP premiere importante pentru Europa la Geneva 2011 TOP premiere importante pentru Europa la Geneva 2011

Ce maşini noi sau versiuni noi ale unor maşini deja cunoscute vom putea cumpăra în acest an, vedem în continuare, într-un top al celor mai importante premiere de la Salonul Auto Geneva 2011:

Locul 10: Lancia Ypsilon

Italienii încearcă din nou să le atragă atenţia clienţilor care vor o maşină premium de clasă mică, de data aceasta cu o generaţie foarte schimbată a lui Lancia Ypsilon. Împrumutând multe detalii de design de la sora mai mare Lancia Delta, Ypsilon va fi un rival interesant în segmentul dominat de Mini şi italienii sunt siguri că va avea un succes mult mai mare decât al precedentei generaţii.

Locul 9: VW Golf Cabriolet

Vara asta se anunţă bogată pentru cei de la Volkswagen, care propun o versiune mai accesibilă la coupe-cabrioletul EOS. Având 4 locuri şi acoperiş textil escamotabil, Golf Cabrio se adresează atât nostalgicilor, cât şi clienţilor care vor o maşină cabrio mai accesibilă.

Locul 8: Kia Picanto

Maşinile de oraş de clasă mini sunt o soluţie excelentă, mai ales pentru metropolele aglomerate. Iar noua generaţie KIA Picanto vine cu o schimbare totală de optică şi stil, la fel ca şi Rio. Se anunţă ca un rival de temut prin prisma caracteristicilor practice şi a factorului buget pentru cam toţi actorii de pe scena clasei mini.

Locul 7: Mercedes SLK

Cea de-a treia generaţie a celui mai cunoscut roadster cu acoperiş rigid escamotabil vine cu un stil foarte matur şi cu câteva inovaţii pe gustul celor cu bani şi pretenţii. Pentru moment, se pare că germanii au reuşit să găsească ingredientele necesare unui nou succes de piaţă, chiar dacă nu vorbim de un domeniu aşa de populat.

Locul 6: VW Tiguan facelift

SUV-ul compact al germanilor a intrat în "malaxorul" estetic deja cunoscut, devenind un fel de Touareg mai mic, deci mai serios. Cum vânzările lui VW Tiguan pe piaţa europeană stau bine, este de aşteptat ca acest facelift să contribuie la continuarea succesului său, stilul clasic făcând diferenţa într-un domeniu extem de aglomerat şi... pestriţ.

Locul 5: Peugeot 308 facelift

Prin acest restyling, compacta 308 capătă un aer mai proaspăt, dar şi o imagine mai serioasă, încercând astfel să-i dea un răspuns cât mai concis liderului clasei, Volkswagen Golf. Faţă de competiţia franceză, Citroen C4 şi Renault Megane, 308 facelift vrea să se detaşeze printr-un stil mai sofisticat şi un interior mai evoluat. Rămâne de văzut dacă francezii au găsit reţeta potrivită pentru ca 308 să reintre în luptă.

Locul 4: Kia Rio

Trecerea de la un stil banal la unul îndrăzneţ este bine-venită pentru modelul de clasă mică al coreenilor, care vrea să atace în mod direct modele precum Ford Fiesta sau Volkswagen Polo. Pe lângă aspectul fresh şi modern, Rio vine cu motoare economice şi un bun raport preţ/echipare, pronosticurile fiind foarte bune pentru vânzările noului model în Europa.

Locul 3: Hyundai i40

Deşi în România breakurile de clasă medie au o cotă extrem de mică de piaţă, în Europa acestea sunt foarte căutate, în unele cazuri chiar mai mult decât modelele sedan din care derivă. Coreenii fac o mişcare îndrăzneaţă, propunându-ne mai întâi versiunea break a modelului de clasă medie i40, o maşină care atacă în mod direct şi fără teamă VW Passat Variant sau Opel Insignia Sports Tourer. Hyundai i40 se anunţă un concurent redutabil, prin prisma unei combinaţii reuşite între design, spirit practic şi factor buget.

Locul 2: Chevrolet Cruze hatchback

După ce versiunea sedan a lui Chevrolet Cruze a reuşit să atragă într-o măsură foarte mare atenţia publicului, mai ales a celui de pe pieţele emergente, a venit timpul pentru un pas mai serios: atacarea segmentului hatchback-urilor de clasă compactă, dominat de VW Golf în Europa. Are Cruze-ul în 5 uşi suficiente atuuri pentru a se impune în această clasă aglomerată? Vom vedea în acest an.

Locul 1: Ford B-Max

B-Max putem considera că este cea mai importantă premieră de la Geneva 2011 atât pentru Ford, cât şi pentru români - din moment ce monovolumul compact va fi produs la uzina Ford de la Craiova. Oricum, germanii se mişcă surprinzător de repede, acest segment fiind într-o continuă creştere, nu doar pe plan european. În plus, configuraţia fără montant central şi deschiderea foarte practică a uşilor sunt atuuri importante ale lui B-Max, alături de celelalte avantaje de ordin practic.

Pe pagina următoare vedeţi ce alte premiere mondiale importante pentru piaţa auto din Europa au mai fost prezentate la Geneva 2011.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.