Topul celor mai fiabile maşini second hand în 2013 (Warranty Direct)

Autor: Adrian Mihălţianu 31 iul. 2013 Dosar & Analize
Topul celor mai fiabile maşini second hand în 2013 (Warranty Direct)

Compania Warranty Direct are o modalitate interesantă pentru realizarea topului fiabilităţii. Astfel, specialiştii companiei analizează dosarele de service ale maşinilor second hand care beneficiază de garanţia firmei şi acordă punctaje în funcţie de gradul de complexitate al intervenţiei, dar şi în funcţie de costuri.

Prin urmare, cu cât punctajul este mai mic înseamnă că maşina respectivă este mai fiabilă, deoarece înseamnă reparaţii mai puţine şi costuri mai mici.

Iată care sunt cele mai fiabile mărci auto din Marea Britanie în 2013:

  1. Honda – 39 puncte
  2. Suzuki – 46 puncte
  3. Hyundai – 63 puncte
  4. Subaru – 63 puncte
  5. Toyota – 70 puncte
  6. Lexus – 81 puncte
  7. Chevrolet – 88 puncte
  8. Mitsubishi – 89 puncte
  9. Ford – 94 puncte
  10. Mazda – 94 puncte
  11. Nissan – 96 puncte
  12. Fiat – 97 puncte
  13. Citroen – 101 puncte
  14. Skoda – 101 puncte
  15. Peugeot – 105 puncte
  16. Daewoo – 117 puncte
  17. Smart – 118 puncte
  18. Kia – 119 puncte
  19. SEAT – 126 puncte
  20. Vauxhall – 127 puncte
  21. Volkswagen – 135 puncte
  22. MINI – 138 puncte
  23. Renault – 142 puncte
  24. Rover – 151 puncte
  25. Saab – 168 puncte
  26. BMW – 173 puncte
  27. Volvo – 173 puncte
  28. MG – 183 puncte
  29. Jaguar – 185 puncte
  30. Mercedes-Benz – 219 puncte
  31. Audi – 230 puncte
  32. Jeep – 232 puncte
  33. Chrysler – 246 puncte
  34. SsangYong – 247 puncte
  35. Alfa Romeo – 251 puncte
  36. Porsche – 270 puncte
  37. Land Rover – 325 puncte
  38. Bentley – 482 puncte

Pentru al nouălea an consecutiv, Honda este considerată de Warranty Direct cea mai fiabilă marcă din Marea Britanie. În plus, 7 din primele 10 mărci sunt japoneze, Suzuki fiind pe a doua poziţie. Coreenii de la Hyundai au evoluat considerabil, ajungând la nivelul lui Subaru şi depăşind Toyota, dar şi Chevrolet are o poziţie meritorie în top.

Dintre mărcile germane generaliste foarte populare în restul Europei cel mai bine plasat este Ford, în timp ce Vauxhall (omologul lui Opel) şi Volkswagen sunt la distanţă mare în spate – ba chiar VW este mai prost plasat decât mărcile-surori Skoda şi Seat.

Relativ surprinzătoare sunt poziţionările bune ale mărcii italiene Fiat şi ale celei franţuzeşti Citroen, contrazicând folclorul fiabilităţii reduse a maşinilor italiene şi franţuzeşti.

Mărcile premium germane au o poziţionare undeva după jumătatea clasamentului, BMW devansând Mercedes-Benz şi Audi, în timp ce Porsche plăteşte tribut costurilor foarte mari ale intervenţiilor în service, deşi rata defecţiunilor este mică.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide