galerie

Vânzările Logan vs. concurenţa


  • Vânzările versiunii în tei volume a lui Logan au scăzut cu peste 17% în primele opt luni ale lui 2007 faţă de perioada similară a anului trecut.
  • Vânzările Symbol-ului au crescut cu peste 20%, deşi existau temeri că Logan îi va fura mulţi clienţi. De asemenea, Symbol îşi păstrează titlul de "cel mai vândut model din import".
  • Chevrolet Aveo a înregistrat un boom anul acesta, cu o creştere de peste 200% a vânzărilor, contribuind din plin la consolidarea poziţiei GM Europe pe piaţa noastră.
  • Hyundai accent a fost vândut în aproape 4.000 de exemplare, cu peste 50% mai mult ca anul trecut. Marea realizare o reprezintă dublarea vânzărilor versiunii diesel 1,5 CRDi.
  • Fiat Albea a primit în cursul acestui an un nou motor, iar politica de preţuri a fost revizuită, ceea ce a condus la o uşoară creştere a vânzărilor.
  • Designul şi discounturile sunt atuurile lui Seat Cordoba, în ciuda vârstei destul de înaintate şi a unor preţuri măricele.
  • Deşi gama 207 este deja pe piaţă, varianta Sedan a precedentului 206 a înregistrat un succes neaşteptat în acest an, depăşind 500 de exemplare vândute.
  • Fiat Linea are o prezenţă modestă, având un preţ de pornire de peste 10.000 euro (fără TVA). Totuşi, vânzările versiunii diesel le-au depăşit pe cele ale versiunii pe benzină, în ciuda unei diferenţe de circa 1.500 euro.
  • KIA Rio Sedan, sora lui Hyundai Accent, are vânzări foarte slabe (sub 100 de bucăţi), în regres cu peste 30% faţă de anul trecut. O posibilă explicaţie ar putea fi succesul lui c'eed, cu un raport preţ/dotări mult mai avantajos.
  • Daewoo Cielo este în cădere liberă, fiind, cel mai probabil, ultimul an de vânzări pentru acest model "dinozaur".
  • Vânzările Logan vs. concurenţa
1/1
Vânzările Logan vs. concurenţa