Citroën prezintă conceptul 100% electric Ami One, cu două locuri

Stilul lui Ami One face parte din identitatea Mărcii Citroën de 100 de ani, un model Citroën fiind recunoscut de la prima vedere.

Citroën prezintă conceptul 100% electric Ami One, cu două locuri Citroën prezintă conceptul 100% electric Ami One, cu două locuri

Citroën a creat Conceptul Ami One ca alternativă la transportul public (autobuz, tramvai, metrou) şi la alte mijloace individuale de transport pe două roţi ( biciclete, scutere, trotinete). Concept ultra-compact cu 2 locuri (2m50), ce oferă utilizatorilor agilitate în mediul urban, Ami One sugerează prin designul său robusteţe şi protecţie (graţie cabinei închise). Accesibil tuturor persoanelor începând cu vârsta de 16 ani (14 ani în Franţa), conceptul partajează cu Marca aceeaşi dragoste pentru libertatea de mişcare. 

Ami One propune o siluetă cubică şi dimensiuni ultra-compacte (2,50 m lungime, 1,50 m lăţime şi 1.50 m înălţime), ce accentuează impresia de robusteţe, agilitate şi manevrabilitate excepţională. În plus, acesta poate fi parcat perpendicular pe trotuar.

Accesul la bord se face cu ajutorul unui smartphone. Portierele se închid şi se deschid prin citirea unui cod QR prezent pe soclul din aluminiu al mânerelor portierelor. Odată instalat la bord, şoferul aşază telefonul în faţa sa în zona dedicată Drive POD. Telefonul fiind instalat în zona specială, dialogul între şofer şi Conceptul Ami One poate să înceapă. Aplicaţia selectată apare sub forma unei bule şi este proiectată în câmpul vizual al şoferului precum un head-up display.

Graţie aplicaţiei, şoferul poate accesa spaţiul său personal şi o serie de servicii prin intermediul smartphone-ului. Conceptul Ami One are două comenzi pe volan: o comandă vocală pentru a apela asistentul şi un meniu drop-down cu aplicaţii. Panoul de instrumente include un ecran de 5’’ care afişează informaţii utile pentru condus (viteză, semnalizatoare). Culorile utilizate amintesc de nuanţele textilelor de interior (Orange Mecanic şi Out of the Blue) şi prezintă două fonturi speciale: unul mai natural şi altul mai tehnologic, inspirat de formele cubice ale Conceptului Ami One şi de chevroanele istorice, utilizat pentru vitezometru. 

Conceptul Ami One va putea fi disponibil prin Aplicaţia My Citroën care propune mai multe opţiuni de închiriere sau “car-sharing”. Clienţii pot accesa Conceptul Ami One, pentru o perioadă minimă de 5 minute şi pot ajusta în orice moment perioada sa de utilizare, fără angajamente şi în regim allinclusive.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.