Ford vrea să folosească roşii în producţia maşinilor

Îţi plac roşiile? Ştiai că, de fapt, sunt fructe şi nu legume? Dar ştiai şi că vor fi folosite în producţia de componente de maşini? Îţi explică Ford în continuare despre ce este vorba.

Ford vrea să folosească roşii în producţia maşinilor Ford vrea să folosească roşii în producţia maşinilor

Ai toate motivele să crezi că este o idee apărută peste noapte, după un consum considerabil de suc de roşii cu vodcă. Doar că nu este chiar aşa. 

Ford analizează de ceva vreme posibilitatea de a folosi plastice provenite prin prelucrarea produselor bio, pentru a contribui activ la protejarea mediului şi pentru a elimina pe cât posibil folosirea petrolului. 

Explorarea acestor posibilităţi a format o legătură între producătorul de automobile Ford şi producătorul de ketchup Heinz. Momentan, Heinz foloseşte circa 2.000.000 de tone de roşii în fiecare an, aruncând stratul protector al roşiilor (care nu au niciun folos în producţia deliciosului produs). 

Aici intervine Ford, care preia resturile nefolositoare şi le transformă într-un plastic numai bun pentru producţia unei serii de piese mici - de la coliere care prind firele până la suportul pentru monede. 

Ca să răspundem la întrebările „naturale”, o să spunem aşa: 1) nu vor avea neapărat culoare roşie, 2) nu vor mirosi a ketchup, 3) nu vei primi vouchere de reducere Heinz la achiziţia unui Ford. 

Încercând să lăsăm glumele deoparte, iniţiativa Ford de a lăsa petrolul pentru folosuri mai plăcute (cum ar fi arderea lui de către un motor V8 heheh) este una lăudabilă. Dacă nu eşti de acord cu cele citite, te rog să nu te sfieşti şi să intervii cu comentarii pertinente şi convingătoare. Sau măcar cu glume bune.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.