Toyota a vândut 2.000.000 de modele hibride în Europa. Maşina aniversară a ajuns în Polonia

Clientul cu numărul 2.000.000 al unui model hibrid Toyota este Magdalena Sobolewska-Bereza din Polonia.

Toyota a vândut 2.000.000 de modele hibride în Europa. Maşina aniversară a ajuns în Polonia Toyota a vândut 2.000.000 de modele hibride în Europa. Maşina aniversară a ajuns în Polonia

Clientul cu numărul 2.000.000 al unui model hibrid Toyota este Magdalena Sobolewska-Bereza din Polonia. Maşina în cauză este un model CH-R Hybrid, iar comanda a fost lansată în Varşovia.

Când s-a dus să ridice maşină, clienta aniversară nu avea idee că tocmai devenise persoana cu numărul 2.000.000 care comandase un autoturism hibrid Toyota când japonezii au adus tehnologia în Europa, la începutul anilor 2000. Femeia a primit cheile de la directorul dealerului Toyota Radosc, în cadrul unei ceremonii.

Studiile arată că un model hibrid Toyota care se încarcă în timpul mersului ajunge să efectueze 50% din curse cu emisii zero. Spre deosebire de variantele plug-in hybrid, care necesită încărcare de la o sursă de curent, variantele hibride care se încarcă singure stochează energia produsă la decelerare şi frânare. Astfel, ele devin căutate de chiar şi de şoferii care nu dispun de o locuinţă unifamilială.

În 2011, 10% din clienţii Toyota din Europa au ales o variantă hibridă. Această cifră a crescut la aproape 50% în 2018. Astăzi, aproape una din fiecare două maşini Toyota vândute în Europa are propulsie hibridă. În prezent, gama Toyota conţine 8 modele hibride, iar Lexus 9 modele.

Odată cu introducerea modelului Prius în Japonia, în 1997, Toyota a vândut peste 12 milioane de modele hibride în întreaga lumea.

 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.