BMW CS Concept

Aston Martin ne-a subjugat cu Rapide, Porsche va construi în curând Panamera, de ce nu ar tatona acest teren şi BMW?

Scopul unei limuzine de lux este de a-şi transporta într-o atmosferă luxoasă şi cât mai confortabilă proprietarul milionar, de regulă pe fotoliile din spate. Dacă respectivul milionar vrea să fie la volan, mai potrivit este un coupe Grand Tourism, de asemenea foarte luxos şi confortabil. Însă cu doar două uşi.

Mercedes a dat startul noii nişe denumite "coupe cu patru uşi" o dată cu lansarea reuşitului CLS, construit pe platforma berlinel E-Class, dar cu o imagine apropiată de a vârfului de gamă S-Class. Aşa încât CLS înseamnă, la ora actuală, o modă de succes, eleganţa şi spiritul său practic având un ecou nesperat chiar şi pentru Mercedes. Însă, când vorbim de succes, e clar că, mai devreme sau mai târziu, trebuie să apară şi concurenţa care să-şi ia porţia consistentă de profit. Şi vorbim de concurenţa obişnuită cu aerul rarefiat din segmentul maşinilor luxoase.



Aston Martin a prezentat anul trecut la Detroit conceptul Rapide, un DB9 cu patru uşi şi o siluetă ravisantă. Pentru că piaţa americană a arătat un interes deosebit pentru acest gen de maşină, intrarea sa în producţie este prevăzută pentru 2008 sau 2009.




Cam tot atunci şi-a anunţat şi Porsche intenţia de a le oferi celor bogaţi modelul Panamera, o limuzină-coupe de lux care, după Cayenne, rupe din nou canoanele celebrului constructor de maşini sport. Cu alte cuvinte, un 911 cu patru portiere a stârnit curiozitatea multor potenţiali clienţi.




Însă trebuie să recunoaştem: prima limuzină de lux modernă care apelează la emoţii a fost Maserati Quattroporte, care are deja cinci ani pe piaţă, deci până în 2010 va apărea un urmaş. Faţă de limuzinele germane sau japoneze, Quattroporte are un design exterior foarte cald, în timp ce ambianţa interioară pune mult mai mare accent pe exclusivism.




În aceste condiţii, noul concept BMW CS prefigurează un model care va intra pe o piaţă destul de competitivă la sfârşitul acestui deceniu. Asta în cazul în care intenţia bavarezilor nu este doar de a tatona terenul cu un nou stil, care să ne facă o idee despre viitoarele limuzine de clasă mare, Seria 7 şi Seria 5 (la fel s-a întâmplat şi cu marele Z9 Concept, care a împrumutat foarte multe idei actualelor Seria 7 şi Seria 6).

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.