Cirbin V13R

Dacă decizia de a alege între două sau patru roţi este una dificilă, acum puteţi opta pentru un model care se află la jumătatea distanţei dintre o motocicletă şi un automonbil, Cirbin V13R.

Cirbin V13R Cirbin V13R
Cirbin V13RNonconfomistul model Cirbin V13R, lansat la SEMA în 2007, are atât caracteristici de roadster, cât şi de trike. Partea frontală specifică unui automobil îi conferă un nivel de siguranţă superior unei motociclete, iar sistemul de propulsie specific bolizilor pe două roţi  şi masa redusă îi asigură un plus de agilitate şi o supradoză de senzaţii.

Motorul, ce animă caroseria din fibră de sticlă, este unul de 12500cc V-twin, grefat de pe un Harley-Davidson V-Rod
, legat la o cutie secvenţială cu cinci trepte. Interiroul oferă doar strictul necesar, două locuri şi un minim instrumentar de bord. Modelul are chiar şi un portbagaj, de dimensiuni liliputane în partea frontală.

Cirbin V13R ar putea fi, însă, uşor confundat cu un automobil, dacă citeşti lista de preţuri întâi, fiind cotat la 40.000 de dolari, o valoare cam piperată pentru un model cu doar trei roţi.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.