Concept Honda la Beijing 2010: Li Nian Everus

Li Nian este o nouă marcă, rezultată din fostul joint-venture Guangzhou Honda. Iar Everus este un mic sedan, care va intra în producţia de serie la finalul acestui an.

Concept Honda la Beijing 2010: Li Nian Everus Concept Honda la Beijing 2010: Li Nian Everus

Li Nian Everus, concept HondaCei de la Honda folosesc platforma tehnică a citadinei Honda Jazz pentru a realiza modele sedan destinate pieţelor emergente - cum este şi cazul lui Honda City.

Acum, pe baza lui Honda City a fost proiectat un nou model, special pentru piaţa chinezească, prefigurat de conceptul Li Nian Everus. Li Nian nu este altceva decât vechiul joint-venture Guangzhou Honda, reorganizat sub egida companiei Guanqui Honda - până acum, noua firmă a mai încercat să spargă gheaţa cu un concept de crossover, nematerializat în producţia de serie.

Modelul de faţă, Li Nian Everus, vine cu un design foarte îndrăzneţ faţă de ce ne aşteptăm să vedem pe pieţele emergente de la un sedan de mici dimensiuni. Diferenţele estetice faţă de Jazz sau City sunt totale, Everus având un limbaj propriu, destul de reuşit.

Everus e bazat pe Honda JazzPoate părea ciudat că Everus nu are linii curbe, în stil chinezesc, însă muchiile şi suprafeţele brăzdate de muchii angulare îi conferă o prestanţă de zile mari pentru clasa mică. Partea frontală este, într-adevăr, originală, având o grilă impozantă, iar farurile adoptă o soluţie ciudată, cu blocuri optice duble, pe orizontală. Nu ar fi de mirare să regăsim această propunere stilistică şi pe modelul de serie.

Profilul maşinii pare foarte dinamic, linia mediană foarte plonjată şi cabina avansată reuşind să ascundă proporţiile de clasă mică. Spatele reia într-un fel ideea de blocuri optice dublate pe orizontală, iar bagheta centrală polişată reuşeşte să îi confere un stil sobru maşinii (chiar dacă am fi tentaţi să arătăm ca sursă Jaguar XF).

Din păcate, alte detalii despre dimensiuni sau motorizări nu au fost date încă publicităţii, însă Li Nian Everus promite o carieră de succes, dacă modelul de serie nu se va îndepărta prea mult de acest concept.

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.