Ford Capri - speculaţii

Ford Capri a însemnat mai mult decât o maşină, a reprezentat simbolul unei generaţii de tineri pasionaţi. Legenda s-ar putea întoarce în viitorul apropiat cu un look modern, dar cu aceeaşi orientare adolescentină şi preţuri avantajoase.

Ford Capri - speculaţii Ford Capri - speculaţii
Ford Capri a luat fiinţă în 1969 din entuziasmul unor ingineri europeni care au dorit să reproducă succesul înregistrat de Ford Mustang pe continentul american. Mai discret ca prezenţă decât modelul american şi adaptat la mediul de pe Bătrânul Continent, Ford Capri a reprezentat evadarea din banalul rutier al tinerilor europeni. Cu  preţuri  destul de  avantajoase  pentru generaţia tânără,  modelul şi-a câştigat rapid locul între coupeurile de poveste din anii '70.

Simţind potenţialul modelelor cu rezonanţă retro, foarte căutate de  tineri în ultima perioadă, Ford nu a confirmat planurile de revitalizare ale lui Capri, însă a alimentat zvonurile prin păstrarea unei tăceri complice. Britanicii de la Autoexpress dau cărţile pe  faţă şi anticipează cum va arată viitorul model. Schiţele create îmbină elemente actuale Ford cu ingredientele conceptului Visos prezentat în 2003, dar face uitate liniile modelului clasic .

De fapt, Ford Capri ar putea apela la aceeaşi reţetă ca şi în cazul Volkswagen Scirocco, şi anume dezvoltarea pe platforma modelului compact, în cazul constructorului american, Focus.  Capri va avea o configuraţie 2+2 a locurilor şi va prelua elemente interioare de la actuala linie Focus şi Fiesta. Autoexpress avansează şi posibilitatea apariţiei unei versiuni ST, cu acelaşi propulsor de pe Ford Focus ST, noi însă visăm la un RS.

Ford a dat de înţeles că în 2009 va prezenta un concept coupe la unul din saloanele importante ale anului, nu se ştie însă dacă acesta va fi Capri. Curentul retro care îşi face prezenţa în industria auto sperăm Însă să îi determine pe cei de la Ford să ne rezerve o surpriză plăcută, de dragul vremurilor de altă dată...
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.